خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام (8)

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بر پایه اشتراک گذاری تصویر و فیلم است که امکان اتصال و اشتراک گذاری همزمان در سایر شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر را نیز دارد. این شبکه اجتماعی امکانات مختلفی نظیر فیلترگذاری های دیجیتال بر روی تصاویر و کلیپ های تصویری را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.
شبکه اجتماعی اینستاگرام توسط دو شخص به نام های کوین سیستروم و مایک کرایگر طراحی شد و نخستین نسخه آن در اکتبر 2010 راه اندازی و به بازار عرضه شد و توانست در مدت زمانی کوتاه محبوبیت فوق العاده ای کسب کند؛ به طوری که کاربرانش تا آوریل 2012 به 100 میلیون نفر و تا دسامبر 2014 به بیش از 300 میلیون نفر رسید و هم اکنون بیش از 800 میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد.
لازم به ذکر است شبکه اجتماعی اینستاگرام با رشد سریعی که در جذب کاربر و کسب درآمد در مدت زمان کوتاهی پس از عرضه به بازار تجربه کرد، نظر سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب نمود. ولی در نهایت این شرکت فیسبوک بود که توانست در تاریخ 6 سپتامبر 2012 برنامه اینستاگرام را به ارزش یک میلیارد دلار آمریکا خریداری کند.

اهمیت اینستاگرام برای کسب و کارها

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب و پر مخاطب است که روزانه توسط میلیون ها کاربر ایرانی مورد استفاده قرار می گیرند و ایرانیان زیادی چندین ساعت از زمان روز خود در این شبکه اجتماعی جذاب می گذرانند. این امر باعث شده تا کسب و کارهای بزرگ و کوچک شروع به فعالیت در این شبکه اجتماعی کرده و محصولات و خدمات خود را به کاربران بی شمار آن عرضه کنند. شما نیز اگر به فکر رشد و پیشرفت کسب و کار خود هستید و می خواهید تحول بزرگی در فروش خود انجام دهید، ناچار به حضور مؤثر در این شبکه اجتماعی محبوب هستید. حضور پر رنگ شما در صفحات اینستاگرام، نام تجاریتان را برجسته کرده و روابط پایداری بین کاربران این برنامه و تجارت شما ایجاد می کند که این مهم در نهایت منجر به رشد مستمر کسب و کارتان در بلند مدت می شود.

1ـ مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام برای اینکه بتواند یک کسب و کار را متحول کند و مشتریان زیادی را ترغیب به خرید محصولات و یا خدمات خود کند، به دو عامل بسیار مهم و حیاتی نیازمند است. عامل نخست مدیریت قوی پیج اینستاگرام است. این مدیریت قوی شامل ارسال منظم پست و استوری به صورت روزانه برای فعال نگه داشتن پیج، تولید محتوای قوی، جذاب و به روز که هر کاربری را به سوی خود جذب کند، طراحی قالب و اضافه کردن لوگو و نام تجاری و گاهی اطلاعات تماس بر روی تصاویر و فیلم ها، ارسال پست ها به صورت استاندارد و با رعایت اصولی همچون هشتک گذاری و ... تنها بخشی از مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام است. عامل دومی که در موفقیت یک پیج تجاری اینستاگرام تأثیر به سزایی دارد، تبلیغات است که در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

2ـ ارسال پست و استوری

برای اینکه پیج شما بتواند کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند، نیاز به این دارید که پیجتان را فعال نگه دارید. از مهمترین فاکتورهای فعال بودن یک پیج، ارسال روزانه پست ها و استوری های متعدد است. در واقع با ارسال منظم و روزانه پست و استوری، همواره خود را در معرض دید فالورهای پیج خود و افراد دیگری که از طریق هشتک، لوکیشن و ... به صورت اتفاقی پست های شما رو مشاهده می کنند، قرار می دهید و این یک قدم بزرگ در رونق کسب و کارتان از طریق پیج اینستاگرام محسوب می شود.

3ـ تولید محتوا

ارسال پست های متعدد و ورود و بازدید افراد مختلف هیچ کدام به تنهایی برای گسترش کسب و کارتان از طریق پیج اینستاگرام کافی نیست؛ موضوع مهم آن است که این افراد پس از ورود به پیج شما و یا مشاهده پست های شما با چه چیزی رو به رو می شوند. مطالب تکراری و خسته کننده که نمونه آن در فضاها و پیج های مختلف بارها و بارها منتشر می شوند و یا مطالب جدید، جذاب و به روز که تمام توجه کاربر را جلب کرده و او را به مطالعه کپشن و احیانا اشتراک گذاری آن برای دوستانش باز می دارد. بنابراین تولید محتوا نقشی غیر قابل انکار در جلب نظر و سرقت نگاه و حواس کاربر دارد. منظورمان از محتوا در مرحله اول تصویر یا فیلم مورد استفاده و در مرحله بعد متنی است که به عنوان کپشن برای آن تصویر یا فیلم گذاشته می شود.

طراحی قالب

تصاویر و فیلم هایی که در فضای اینستاگرام منتشر می شود، ممکن است در هر فضای دیگری مثل بخش image (تصویر) گوگل، اکسپلورر اینستاگرام، بخش سرچینگ اینستاگرام و ... به ناگاه به نمایش در آید و توسط کاربران مختلفی مشاهده شود. حال اگر این تصاویر و یا فیلم ها بدون هیچگونه هویت و مشخصه ای از مرجع تولید و منتشر کننده خود باشند، در واقع هیچ بازدهی و ثمری از این انتشار گسترده عاید شما نخواهد شد. ولی در صورتی که تصاویر خود را مجهز به قالب اختصاصی کنید و به آنها هویت ببخشید، در هر فضایی که منتشر شوند، مبلغ شما و مجموعه شما خواهند بود. این قالب می تواند شامل لوگو، نام تجاری، اطلاعات تماس و یا هر چیزی که برای شما اهمیت دارد، باشد.

5ـ تبلیغات اینستاگرام

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، یک پیج اینستاگرام برای اینکه بتواند کسب و کار شما را متحول کند، نیاز به دو عامل مهم و حیاتی دارد. اولین عامل مدیریت حرفه ای پیج است. عامل دوم داشتن تبلیغات مؤثر و قدرتمند است. اهمیت تبلیغات بر هیچ کس پوشیده نیست. تبلیغات باعث می شود کاربران زیادی به سمت پیج شما سرازیر شوند و ضمن آشنایی با مجموعه و کسب و کارتان، محصولات و خدمات شما را ببینند و در صورتی که نیازمند و یا علاقه مند به این محصولات و یا خدمات بودند، پیج شما را دنبال کرده و یا مستقیما از طریق تلفن و یا دایرکت با شما تماس بگیرند. هیچ وقت از این نکته غافل نشوید که پیج شما در اینستاگرام در واقع مغازه شما در فضای مجازی است و تنها از طریق تبلیغات است که می توانید پاخور این مغازه را که به رشد چشمگیر تعداد مشتریانتان می انجامد، افزایش دهید.

6ـ تبلیغات هدفمند

تبلیغات هدفمند اینستاگرام یکی از مقرون و به صرفه ترین تبلیغات در فضای اینستاگرام محسوب می شود. در طول این نوع تبلیغات پیج شما به افرادی که به زمینه کاری شما علاقه مند و یا نیازمند هستند، معرفی می شود. این کار باعث می شود بخش زیادی از این افراد حداقل یک بار به پیج شما مراجعه کرده و از نزدیک با مجموعه شما و محصولات و خدماتتان آشنا شوند و اگر به زمینه کاری شما علاقه مند و یا نیازمند بودند، در پیج شما بمانند و شما را فالو کنند تا در آینده دور یا نزدیک بتوانند خریدی را از شما انجام بدهند. تک تک افرادی که در طول این تبلیغات به پیج شما اضافه می شوند افرادی واقعی و ایرانی هستند که با انتخاب و اختیار خود شما رو فالو کرده اند و به زمینه کاری شما علاقه و یا نیاز دارند. به همین خاطر این افراد برای یک کسب و کار بسیار با ارزش می باشند و می توانند به مرور زمان کسب و کار شما را متحول کنند. لازم به ذکر است این تبلیغات، یک تبلیغات فرآیندی است که یک ماه مستمر ادامه دارد و شما می توانید هر چند ماه که بخواهید تبلیغات هدفمند پیجتان را تمدید کنید. به جهت بالا بردن بازدهی در این تبلیغات، امکان محدود کردن جامعه هدف به شهر یا استان خاص و یا جنسیت خاص نیز وجود دارد.

7ـ تبلیغات اسپانسری

شرکت اینستاگرام برای تمامی کاربرانی که دارای صفحات Business هستند، امکان تبلیغاتی تحت عنوان تبلیغات اسپانسر قرار داده است. این بدین معناست که شما تنها با زدن دکمه Promote می توانید پست مورد نظر خود را توسعه داده و در فضای بیکران اینستاگرام منتشر سازید.
متأسفانه کاربران ایرانی برای استفاده از این نوع تبلیغات محدودیت هایی دارند و ممکن است با عدم انتشار، حذف و حتی مسدود شدن ارز بین الملی واریز شده به حساب اینستاگرام روبه رو شوید. ولی نگران نباشید. شرکت کیان تجارت با توجه به ظرفیت های بین المللی خود، قادر است تا امکان انجام این نوع تبلیغات جذاب را که مستقیما توسط شرکت اصلی اینستاگرام به کاربران این شبکه اجتماعی ارائه می شود، برای کاربران ایرانی فراهم کند و گزارش دقیق و کامل نیز در این باره به شما ارائه کند.
این نوع از تبلیغات مناسب کسب و کار‌هایی است که نیاز به دیده شدن پست های خود دارند، یا در اصطلاح لایک شدن از سمت کاربران هدف، برای آنها ملاک است. همچنین با توجه به امکان انتخاب کاربر هدف در فرآیند ساخت کمپین تبلیغاتی، احتمال افزایش دنبال‌کننده صفحه نیز بسیار زیاد است.

8ـ تبلیغات در صفحات تأثیرگذار

اگر به دنبال رشد سریع پیج کاری خود هستید، از تبلیغات در صفحات تأثیر گذار غافل نشوید. با استفاده از این نوع تبلیغات می  توانید برند، محصولات و خدمات خود را به چشم هزاران نفر برسانید و ضمن افزایش اعتبار و شکل گیری برندینگ، مشتریان زیادی را به سمت پیج خود روانه کنید. منظور از تبلیغات در صفحات تأثیرگذار (Influencer) در واقع استفاده از پیج ها و شخصیت های معروف و تأثیرگذار در فضای اینستاگرام در مسیر رشد کسب و کار خود می باشد. این پیج ها و اشخاص نزد کاربران زیادی شناخته شده هستند و مخاطبان زیادی دارند. مردم علاقه زیادی به این پیج ها و افراد دارند و فعالیت های آنها را در شبکه های اجتماعی به صورت جدی دنبال می کنند. بنابراین گاهی یک معرفی خوب از طرف یکی از این پیج ها و یا افراد، می تواند از ده ها میلیون تبلیغ مؤثرتر باشد.

9ـ راه اندازی کمپین های تبلیغ محور

یکی از راه های افزایش مشارکت و موفقیت برندها و کسب و کارها در فضای اینستاگرام، ایجاد کمپین ها و مسابقات هدفمند  جذاب اینستاگرامی است. در حقیقت این کمپین های مسابقه ای و رقابتی جزو بهترین روش های جذب مخاطبان و تبلیغات در عرصه شبکه¬های اجتماعی به خصوص اینستاگرام می باشند و باعث رشد آمار مشتریان و سطح آگاهی آنها نسبت به برند، خدمات و محصولات یک کسب و کار خواهند شد. ولی راه اندازی یک کمپین اینستاگرامی موفق کار پیچیده ای است و همین امر باعث شده برندهای زیادی در رسیدن به اهدافشان از طریق اینگونه کمپین ها با شکست رو به رو شوند. به صورت کلی راه اندازی یک کمپین موفق و تأثیرگذار اینستاگرامی چند مرحله اصلی دارد که عبارتند از: انتخاب یک جایزه مناسب، تعیین قواعد مسابقه، طراحی پست مناسب برای معرفی مسابقه، تبلیغ مسابقه، پیگیری نتایج مسابقه و اعلام برندگان. ولی اینها تنها قطعاتی از یک پازل هستند که باید به بهترین شکل و بر اساس یک استراتژی مناسب در کنار هم چیده شوند. اگر شما نیز برای معرفی برند و جذب مخاطبان بی شمار به این کمپین ها نیاز دارید، کارشناسان ما قدم به قدم شما را در مسیر یاری خواهند کرد.

10- افزایش فالوور، کامنت و لایک

امروزه اینستاگرام نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه کسب و کارها ایفا می کند و شما به راحتی و با هزینه های بسیار مناسب می توانید از این فضا برای پیشرفت کاری خود استفاده کنید. در این فضا شما علاوه بر ارسال تصاویر و فیلم های مربوط به محصولات و یا خدماتتان، می توانید تصاویر مشتریانی که از محصولات یا خدمات شما رضایت دارند را نیز منتشر کنید. ولی آنچه اهمیت زیادی دارد آن است که بتوانید این محتواهای ارزشمند را به افراد زیادی نمایش دهید. بنابراین هر چقدر فالوورهای بیشتری داشته باشید، پست ها و تبلیغات شما توسط افراد بیشتری مشاهده خواهد شد.
بهترین استراتژی برای بالا بردن تعداد فالورها، خرید فالور است. خرید فالور در دو نوع فالور فعال و غیرفعال امکان پذیر است. گرچه هر دو نوع این فالوورها، کاملا واقعی و ایرانی هستند، ولی فرقشان در علاقه مندی به زمینه کاریتان و نحوه ورودشان به پیج شما می باشد. فالورهای فعال فالورهایی هستند که با اختیار کامل خودشان و با توجه به علاقه یا نیازی که به زمینه کاری پیج شما دارند، شما را فالو می کنند. این افراد معمولا پست های شما رو دنبال کرده و همراه خود لایک و کامنت و حتی خرید به همراه دارند. در واقع افراد ارزشمندی هستند که در آینده دور یا نزدیک می توانند جزو مشتریان شما باشند. ولی نوع دوم یعنی فالوورهای غیرفعال، نه به خاطر علاقه یا نیاز، بلکه به دلیل گرفتن امتیازات جانبی همچون سکه و امتیاز و الماس پیجتان را فالو می کنند. بنابراین قطعا بخش زیادی از این افراد هیچگونه علاقه یا نیازی به زمینه کاری شما نداشته و انگیزه ای برای دنبال کردن پست های شما در ایشان وجود ندارد. به علاوه پس از مدتی احتمال ریزش 10 تا 20 درصدی این فالورها وجود دارد. ولی با این حال وجود این فالورها در کنار خرید لایک و کامنت برای بسیاری از پیج ها به خصوص پیج های تازه تأسیس الزامی است. کاربران اینستاگرام زمانی که از طرق مختلف وارد پیج شما می شوند و می بینند که شما فالور و لایک زیادی دارید، ترغیب می شوند تا شما را فالو کرده و پست های شما را دنبال کنند. در واقع با خرید فالوور حتی از نوع غیرفعال و خرید لایک و کامنت، اعتبار پیج شما افزایش پیدا کرده و کمک شایانی به جذب کاربران جدید می کند.

 

تبلیغات در اینستتاگرام

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید، پس حتما به تبلیغ در اینستاگرام فکر کرده‌اید .وقتی که صحبت از تبلیغات در اینستاگرام میشه باید ببینیم که هدف شما از تبلیغات در اینستاگرام چی هستش و اصلاً چقدر بودجه مد نظرتونه که برای تبلیغات در اینستاگرام کنار بذارید یا که به صورت رایگان خودتون این کار را انجام بدید ، پس اول باید موضوع تبلیغ مون در اینستاگرام ، هدف تبلیغ مون در اینستا و بودجه تبلیغ در اینستاگرام مشخص باشه.اگر روش رایگان را شما انتخاب کرده باشید باید کارهای انجام بدید که در قبال این کارها بتونه تعداد فالوور های شما به صورت واقعی بالا بره و شما بتونید تبلیغاتی رو توی پیج خودتون برای اینکه بتونید به فروش بیشتر دست پیدا کنید بزارید.

اینفلوئنسر در اینستاگرام

در حال حاضر در فضای مجازی افرادی وجود دارند که در میان سایر کاربران از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند. این محبوبیت از جنس محبوبیت سلبریتی‌ها نیست. محبوبیت این افراد که "اینفلوئنسر" نامیده می‌شوند از صداقت و تجربشان است. آن‌ها دارای فالوورهای زیاد و نرخ تعامل بالا هستند که مدام در حال پیگیری و حمایت از آن‌ها می‌باشند. به همین دلیل نوع جدیدی از بازاریابی به نام اینفلوئنسر مارکتینگ در فضای کسب و کار فعالیت خود را آغاز کرده‌است.

مدیریت پیج اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام محل بسیار مناسبی برای بازاریابی محصولات و خدمات شرکت های شماست . از طرفی مدیریت پیج اینستاگرام نیاز به تخصص لازم دارد و شرکت ها با توجه به منابع موجود در شرکت خودشان با صرف هزینه زیاد می توانند به صورت تخصصی از این فضای مناسب استفاده کنند. دریافت بازخورد مثبت و عالی از اینستاگرام نیازمند تدوین استراتژی محتوای مناسب و تولید محتوای جذاب می باشد. در عین حال جذب مخاطب (فالوور) هدفمند برای کسب و کار شما نیازمند تخصص های لازم می باشد. همچنین تحلیل آماری اینستاگرام هم امری بسیار حیاتی می باشد. از نکات بسیار مهم در مدیریت پیج اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره کرد. ایجاد محتوای ارزشمند و جذاب برای پیج اینستاگرام -افزایش فالوورهای هدفمند و باکیفیت - افزایش درگیری مخاطب با صفحه ایستاگرام -  ایجاد رابطه پایدار با مخاطبان افزایش لایک، بازدید ویدیو و کامنت کاربران با استفاده از گیمیفیکیشن - مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام- مدیریت پیج اینستاگرام- راه اندازی پیج اینساتگرام و مدیریت پیج توسط ادمین اختصاصی

ادمین اختصاصی  
طراحی قالب و واترمارک اختصاصی برای پست ها به منظور ایجاد برندینگ 3 قاب و واترمارک مخصوص
تولید محتوا موازی با عملکرد وبسایت و شبکه های اجتماعی لینکداین و آپارات  
بارگذاری استوری با عناوین هایلایت ها مانند (مشتریان راضی) (پرفروشترین اجناس هفته) و... جهت جلب اعتماد بیشتر کاربران 50 تا 80 استوری در ماه
ایجاد نظرسنجی و پرسش و پاسخ هم در استوری هم در پست ها برای تعامل با کاربران 2 بار درماه
آنالیز پیج های رقبا و ایجاد وجه تشابه و وجه تمایز در پست ها  
شناسایی و به کارگیری هشتک های پربازده در زمینه کاری و هدایت کاربر به هایلایترها  
تولید ویدئو کلیپ 1 دقیقه ای با دریافت محتوا از شما هر ماه 1 کلیپ
برگذاری یک مسابقه در هر 3 ماه برای بالا بردن تعداد منشن ، شات و تگ در پست کاربران هر 3 ماه 1 بار
طراحی بنر مناسب ها ویژه برند شما برای استفاده در پست در روز مناسبت ها به تعداد تمام مناسبت ها
تبلیغات در 10 پیج پربازده به صورت استوری و پست های یک روزه بعد از 3 ماه 2 بار در مدت 6 ماه
تدوین استراتژی محتوا برمبنای آمارهای رسمی اینستاگرام در پیج های بیزنس  
ایجاد تعامل با صفحات مشابه و کاربران (کامنت ، تگ ، در زیر پست های کاربران)  
جذب فالوور هدفمند  
ارائه گزارش ماهانه از رشد و مشارکت و فعالیت های انجام شده روی صفحه اینستاگرام  
ربات مدیریت اینستاگرام

قبل از اینکه به دنبال ربات اینستاگرام یا افزایش فالوور اینستاگرام باشید, حتما این مقاله را ابتدا به صورت 100% کامل بخوانید.

ربات اینستاگرام

    امروزه همه جا صحبت از شبکه های اجتماعی به خصوص شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌باشد. بعد از فیلتر شدن فیسبوک و توییتر شبکه اجتماعی اینستاگرام توانست جایگاه بسیار خوبی در میان مردم ایران پیدا کند که روز به روز این جایگاه در حال ترقی است. سهم ایران ها از صفحات کاربری درون اینستاگرام هفت و نیم میلیون صفحه کاربری (پیج) می‌باشد که روز به روز در حال افزایش است.

افراد زیادی با قصد کسب درآمد و درآمدزایی شروع به ساختن صفحات کاربری در این شبکات اجتماعی می‌کنند که می‌توان گفت یکی از کم مشغله ترین راه های کسب درآمد برای جوان و پیر در ایران می‌باشد. کسب درآمد از اینستاگرام وابسته به معیار های بسیاری می‌باشد که شخس اسپانسر یا تبلیغ کننده به آن ها توجه می‌کند معیار هایی مانند تعداد بازدید کننده هر پست، تعداد لایک، تعداد کامنت و در اخر هم تعداد دنبال کننده که یکی از معیار های اصلی هر پیج به حساب میاید
چگونه ربات اینستاگرام کمک حال کسب درآمد ما خواهد بود؟

با افزایش روز به روز کاربران ایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام داشتن یک صفحه کاربری (پیج) که بتواند نظر اسپانسر و یا تبلیغ کننده را به خود جلب کند کار سخت و دشواری می‌باشد. اگر مانند قبل شبکه اجتماعی اینستاگرام از کاربران ایرانی پر نشده بود ترفند های بسیار جالبی برای پیدا کردن دنبال کننده و گرفتن لایک و کامنت فراوان بود. ولی در حال حاضر این ترفند ها فقط بخشی از کار را پوشش می‌دهند و یکی از اصولی ترین روش های مدیریت صفحات کاربری ایجاد ارتباط میان مدیر صفحه کاربری (پیج) و دنبال کننده و صفحات کاربری مرتبط می‌باشد.
ربات اینستاگرام
ربات اینستاگرام

به طور معمول مدیران صفحات کاربری ایی که قصدشان کسب درآمد می‌باشد باید وقت زیادی را صرف کنند تا بتوانند با دنبال کننده های خود ارتباط برقرار کنند و ذهنشان همیشه درگیر خواهد بود و برای گسترش صفحه کاربری خود (پیج) مجبور تا همیشه فعالیت های صفحات کاربری مشابه خود را دنبال کنند.

ربات های اینستاگرام به منظور صرفه جویی در زمان و به صرفه کردن و استفاده درست و دقیق از کاربران و صفحه های کاربری مشابه است که به مدیران صفحات کاربری کمک می‌کنند.
 
چرا ربات اینستاگرام ؟

یکی از ویژگی های عالی و بسیار خوب ربات های اینستاگرام که بسیار برای مدیران صفحات کاربری مهم و حیاتی است پیدا کردن دنبال کنندهای (فالوور) واقعی و حقیقی و مهم تر از همه فعال است.
ربات اینستاگرام
ربات اینستاگرام

دنبال کننده های فعال یکی از مهم ترین عناصر صفحات کاربری در شبکه ها اجتماعی به حساب میایند چرا که با گذاشتن کامنت و لایک کردن پست های شما باعث می‌شوند تا صفحه شما برای اسپانسر ها و یا تبلیغ کنندگان بسیار جذاب و کارآمد به نظر بیاید و در نتیجه باعث کسب درآمد شما شود. فراموش نکنید که ربات های اینستاگرام در امر صرفه جویی در وقت بسیار کاربرد دارند.

یکی دیگر از ویژگی های ربات های اینستاگرام پیدا کردن دنبال کننده های (فالوور) ایرانی برای صفحه کاربری شما می‌باشد. و با توجه به نیاز اسپاسنر ها و تبلیغ کننده ها به دنبال کننده های ایرانی صفحه کاربری شما یکی از بهترین گزینه ها برای جایگاه تبلیغ خواهد بود.


ربات اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟

ربات های اینستاگرام کاملا قابل تنظیم هستند و به شما این قابلیت را می‌دهند که زیر نظر خودتان تمام فعالیت ها به درستی انجام بگیرد تا بازده بسیار خوبی داشته باشد.
ربات اینستاگرام
ربات اینستاگرام

شما در ربات اینستاگرام قادر خواهید بود که صفحات کاربری مشابه صفحه کاربری خود و هشتگ های مربوط به پست ها و صفحه کاربری خود را به نوعی مورد هدف قرار دهید. کار ربات اینستاگرام گشتن و پیدا کردن دنبال کننده هایی است که به پست ها و صفحه کاربری شما علاقه بسیاری دارند به اصطلاح دنبال کننده (فالوور) فعال هستند و باعث پیشرفت صفحه کاربری می‌شوند.

ربات اینستاگرام با پیدا کردن دنبال کننده های فعال و ارتباط برقرار کردن با آن ها به وسیله لایک، کامنت، فالو و گاهی هم آنفالو، باعث آشنا شدن آن ها با صفحه کاربری شما شده و در نهایت باعث بالا رفتن آمار دنبال کننده های صفحه کاربری شما می‌شود.


و در اینجا ما قصد داریم 3 ربات برتر جهانی اینستاگرام را به شما معرفی کنیم:
 
1. ربات نینجاگرام (بهترین ربات اینستاگرام)

ربات نینجاگرام یک ربات جهانی می باشد که هر اینستاباز معروف آن را می شناسد و خیلی راحت می توانم بگویم این نرم افزار قوی ترین ربات موجود اینستاگرام در بین تمام ربات ها می باشد.

مهم ترین ویژگی این ربات این است باعث بلاک شدن پیج شما نخواهد شد (برخلاف سایت های ارائه دهند که باعث چنین کاری می شوند).
ربات اینستاگرام
ربات اینستاگرام


✅ ویدیو زیر که راجب ربات نینجاگرام است را حتما ببینید ?
 

قیمت ربات ماهانه 19 دلار است اما

شما می توانید نسخه فول امکانات و کرک شده این ربات اینستاگرام را از لینک زیر دریافت کنید:
دانلود نینجاگرام NinjaGram【 کرک شده و تضمینی】 | نتیکو
دانلود نینجاگرام NinjaGram【 کرک شده و تضمینی】 | نتیکو ? دانلود نینجاگرام کرک شده و 100% تضمینی ✅ بدون توقف و بلاک شدن اکانت شما توسط اینستاگرام ? و علاوه بر آن این نسخه دائمی می باشد که هیچ دردسری ندارد.
netiko.ir

✅ برای اطلاعات بیشتر و دریافت ربات روی لینک بالا کلیک کنید ??

امکانات این ربات فوق العاده و شگفت انگیز است و هرچقدر هم بگویم کم گفتم! زیرا تمام آنچه که شما نیاز دارید را این ربات فراهم می کند.
برخی از امکانات ربات نینجاگرام

    فالو و لایک کردن بر اساس هشتگ و موقعیت مکانی دلخواه شما
    کامنت و دایرکت بر اساس هشتگ و موقعیت مکانی دلخواه شما
    فالو و لایک کردن فالوور های پیج های هم حوزه شما! (شکار مشتری هدفمند)
    آنفالو خودکار کسانی که خود ربات فالو کرده است
    آنفالو کسانی که شما را فالو نکردند
    پشتیبانی از زبان فارسی در کامنت و نرم افزار
    پشتیبانی از پروکسی برای مدیریت اکانت
    امکان وصل کردن چند اکانت به طور همزمان به ربات
    امکان زمان بندی حرفه ای ربات برای بلاک نشدن با ریسک 0 درصد
    و...

قیمت ارزان ربات نینجاگرام نسبت به ربات اینستاگرام دیگر سرویس ها

یکی از مهم ترین امکاناتی که در بالا به آن اشاره کردیم مربوط به چند اکانت به طور همزمان می باشد! اگر شما بخواهید برای مثال فقط 4 اکانت را به ربات یک سایت ارائه دهنده وصل کنید هزینه شما 200 هزار تومن خواهد شد! درحالی که با ربات نینجاگرام می توانید رایگان اینکار را در کامپیوتر یا لب تاب خودتان انجام دهید.

یا اصلا میتوانید یک سرور مجازی VPS بگیرید که قیمت آن ماهانه فقط 30 هزار تومن است و برای یک بار ربات را تنظیم کنید تا خودش خودکار همه کار ها را انجام دهد.

این یعنی به جای اینکه برای 4 اکانت 200 هزار تومن هزینه کنید, فقط 30 هزار تومن خرج می کنید یا حتی میتونید کاملا رایگان روی کامپیوتر یا لب تاب خودتون اون رو اجرا کنید.
2. ربات گرامیستا
ربات اینستاگرام
ربات اینستاگرام

ربات گرامیستا یک ربات اینستاگرام انگلیسی می باشد که در سال 2016 منتشر شد و تا سال 2019 آپدیت های خوب و فراوانی داشته است که از نظر بنده بعد از نینجاگرام این ربات برای ویندوز بهترین می باشد ولی خب باز هم مانند ربات نینجاگرام پولی می باشد که شما می توانید از نسخه کرک شده آن استفاده کنید.


3. ربات اینستاگرام گوگل کروم

اشتباه نکنید! این ربات ساخت شرکت گوگل کروم نیست, بلکه منظورمان این است که این ربات یک افزونه متصل به گوگل کروم می باشد که شما باید در ویندوز یا اندروید آن را نصب و اجرا کنید. توجه داشته باشید این افزونه با فایرفاکس یا دیگر سیستم ها اجرا نخواهد شد.
ربات اینستاگرام
ربات اینستاگرام

اسم این ربات GrowBot که اگر در بخش افزونه های گوگل کروم سرچ کنید می توانید از آن استفاده کنید و متاسفانه باز هم هیچ سایتی این ربات را معرفی نکرده چون شاید قصد دارند شما از آنها عقب باشید!
? این ویدیو جذاب زیر رو هم از دست ندید ?

افرادی که درآمد میلیاردی از اینستاگرام دارند رو بشناسید.
 


سخن آخر

ربات های اینستاگرامی ایده بسیار جذاب و خوب و کارآمدی برای مدیران صفحه های کاربری می‌باشند و برای مدیرانی که وقت کافی را ندارند که صرف صفحه کاربری خود کنند کارایی عالی ایی دارد.
ربات اینستاگرام
ربات اینستاگرام

لازم به ذکر است که استفاده از سرویس ربات های اینستاگرامی برای شما هزینه هایی دارد ولی بازده این سرویس ها بسیار خوب خواهد بود و این را در نظر داشته باشید که داشتن 100 دنبال کننده فعال بهتر از داشتن 1000 دنبال کننده غیرفعال یا نیمه فعال است.

افزایش کامنت در اینستاگرام

هرچه یک پیج اینستاگرام فعال تر باشد، بیشتر در معرض دید قرار خواهد گرفت. یکی از شاخص های فعال بودن از دید الگوریتم هوشمند اینستاگرام، تعداد کامنت های یک پست با در نظر گرفتن نسبت آن با سایر فاکتور های مورد بررسی مانند تعداد فالوور و لایک می باشد.

افزایش ویو اینستاگرام

شما با استفاده از این عدد و آمار مربوط به ویدئو استوری و لایو اینستاگرامتون به راحتی متوجه خواهید شده که کدوم پست شما جذابیت بیشتری داشته و توجه افراد بیشتری رو به خودش جلب کرده بنابر این میتونید بیشتر تمرکزتون رو روی پست های مشابه اون قرار بدید.

افزایش لایک در اینستاگرام

 راز افزایش لایک اینستاگرام【واقعی و ایرانی】

در این مقاله به شما بهترین روش افزایش لایک اینستاگرام واقعی و ایرانی را آموزش خواهیم داد که 100% تضمینی می باشد پس حتما آن را کامل بخوانید.
افزایش لایک اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

اینستاگرام (Instagram) یک اپلیکیشن و یک شبکه اجتماعی است که برای به اشتراک گذاری عکس‌ها و فیلم‌های کوتاه به کمک گوشی‌های هوشمند طراحی شده است. این شبکه اجتماعی در 6 اکتبر 2010 راه اندازی شد و نسخه اولیه آن بر روی گوشی آیفون 4 نصب شد. اینستاگرام، شبکه اجتماعی جادویی این روزهای دنیا، سرزمین عجایبی که هر چیزی در آن پیدا می‌شود. بسته به این‌که به چه چیزهایی علاقه دارید یا حتی قصد کار و فروش دارید، می‌توانید در اینستاگرام فعالیت کنید و علاقمندی‌ها‌یتان را دنبال کنید.بعد از ساخت اکانت اینستاگرام افزایش فالوور و پست گذاری از اولین کار هایی هستند که باید انجام دهیم.

اگر به دنبال فالوور واقعی هستید و نمی‌خواهید که از فالوور تقلبی استفاده کنید، بهتر است از ربات هوشمند اینستاگرام استفاده کنید.
۱. افزایش چشمگیر فالوور واقعی

۲. ارسال پست‌های زمان‌بندی شده:

۳. حذف نظرات توهین‌آمیز:

۴. ارسال خودکار پیغام به دایرکت:

۵. رصد کردن گزارشات:
 
 
 
 

 
پشتیبانی تلفنی 24 ساعته : 02128427086 - 01154233545
طراحی شده توسط تیم دیتادیزاین
....
....
....
info [at] datadesign . ir