خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام (8)

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بر پایه اشتراک گذاری تصویر و فیلم است که امکان اتصال و اشتراک گذاری همزمان در سایر شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر را نیز دارد. این شبکه اجتماعی امکانات مختلفی نظیر فیلترگذاری های دیجیتال بر روی تصاویر و کلیپ های تصویری را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.
شبکه اجتماعی اینستاگرام توسط دو شخص به نام های کوین سیستروم و مایک کرایگر طراحی شد و نخستین نسخه آن در اکتبر 2010 راه اندازی و به بازار عرضه شد و توانست در مدت زمانی کوتاه محبوبیت فوق العاده ای کسب کند؛ به طوری که کاربرانش تا آوریل 2012 به 100 میلیون نفر و تا دسامبر 2014 به بیش از 300 میلیون نفر رسید و هم اکنون بیش از 800 میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد.
لازم به ذکر است شبکه اجتماعی اینستاگرام با رشد سریعی که در جذب کاربر و کسب درآمد در مدت زمان کوتاهی پس از عرضه به بازار تجربه کرد، نظر سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب نمود. ولی در نهایت این شرکت فیسبوک بود که توانست در تاریخ 6 سپتامبر 2012 برنامه اینستاگرام را به ارزش یک میلیارد دلار آمریکا خریداری کند.

اهمیت اینستاگرام برای کسب و کارها

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب و پر مخاطب است که روزانه توسط میلیون ها کاربر ایرانی مورد استفاده قرار می گیرند و ایرانیان زیادی چندین ساعت از زمان روز خود در این شبکه اجتماعی جذاب می گذرانند. این امر باعث شده تا کسب و کارهای بزرگ و کوچک شروع به فعالیت در این شبکه اجتماعی کرده و محصولات و خدمات خود را به کاربران بی شمار آن عرضه کنند. شما نیز اگر به فکر رشد و پیشرفت کسب و کار خود هستید و می خواهید تحول بزرگی در فروش خود انجام دهید، ناچار به حضور مؤثر در این شبکه اجتماعی محبوب هستید. حضور پر رنگ شما در صفحات اینستاگرام، نام تجاریتان را برجسته کرده و روابط پایداری بین کاربران این برنامه و تجارت شما ایجاد می کند که این مهم در نهایت منجر به رشد مستمر کسب و کارتان در بلند مدت می شود.

1ـ مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام برای اینکه بتواند یک کسب و کار را متحول کند و مشتریان زیادی را ترغیب به خرید محصولات و یا خدمات خود کند، به دو عامل بسیار مهم و حیاتی نیازمند است. عامل نخست مدیریت قوی پیج اینستاگرام است. این مدیریت قوی شامل ارسال منظم پست و استوری به صورت روزانه برای فعال نگه داشتن پیج، تولید محتوای قوی، جذاب و به روز که هر کاربری را به سوی خود جذب کند، طراحی قالب و اضافه کردن لوگو و نام تجاری و گاهی اطلاعات تماس بر روی تصاویر و فیلم ها، ارسال پست ها به صورت استاندارد و با رعایت اصولی همچون هشتک گذاری و ... تنها بخشی از مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام است. عامل دومی که در موفقیت یک پیج تجاری اینستاگرام تأثیر به سزایی دارد، تبلیغات است که در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

2ـ ارسال پست و استوری

برای اینکه پیج شما بتواند کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند، نیاز به این دارید که پیجتان را فعال نگه دارید. از مهمترین فاکتورهای فعال بودن یک پیج، ارسال روزانه پست ها و استوری های متعدد است. در واقع با ارسال منظم و روزانه پست و استوری، همواره خود را در معرض دید فالورهای پیج خود و افراد دیگری که از طریق هشتک، لوکیشن و ... به صورت اتفاقی پست های شما رو مشاهده می کنند، قرار می دهید و این یک قدم بزرگ در رونق کسب و کارتان از طریق پیج اینستاگرام محسوب می شود.

3ـ تولید محتوا

ارسال پست های متعدد و ورود و بازدید افراد مختلف هیچ کدام به تنهایی برای گسترش کسب و کارتان از طریق پیج اینستاگرام کافی نیست؛ موضوع مهم آن است که این افراد پس از ورود به پیج شما و یا مشاهده پست های شما با چه چیزی رو به رو می شوند. مطالب تکراری و خسته کننده که نمونه آن در فضاها و پیج های مختلف بارها و بارها منتشر می شوند و یا مطالب جدید، جذاب و به روز که تمام توجه کاربر را جلب کرده و او را به مطالعه کپشن و احیانا اشتراک گذاری آن برای دوستانش باز می دارد. بنابراین تولید محتوا نقشی غیر قابل انکار در جلب نظر و سرقت نگاه و حواس کاربر دارد. منظورمان از محتوا در مرحله اول تصویر یا فیلم مورد استفاده و در مرحله بعد متنی است که به عنوان کپشن برای آن تصویر یا فیلم گذاشته می شود.

طراحی قالب

تصاویر و فیلم هایی که در فضای اینستاگرام منتشر می شود، ممکن است در هر فضای دیگری مثل بخش image (تصویر) گوگل، اکسپلورر اینستاگرام، بخش سرچینگ اینستاگرام و ... به ناگاه به نمایش در آید و توسط کاربران مختلفی مشاهده شود. حال اگر این تصاویر و یا فیلم ها بدون هیچگونه هویت و مشخصه ای از مرجع تولید و منتشر کننده خود باشند، در واقع هیچ بازدهی و ثمری از این انتشار گسترده عاید شما نخواهد شد. ولی در صورتی که تصاویر خود را مجهز به قالب اختصاصی کنید و به آنها هویت ببخشید، در هر فضایی که منتشر شوند، مبلغ شما و مجموعه شما خواهند بود. این قالب می تواند شامل لوگو، نام تجاری، اطلاعات تماس و یا هر چیزی که برای شما اهمیت دارد، باشد.

5ـ تبلیغات اینستاگرام

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، یک پیج اینستاگرام برای اینکه بتواند کسب و کار شما را متحول کند، نیاز به دو عامل مهم و حیاتی دارد. اولین عامل مدیریت حرفه ای پیج است. عامل دوم داشتن تبلیغات مؤثر و قدرتمند است. اهمیت تبلیغات بر هیچ کس پوشیده نیست. تبلیغات باعث می شود کاربران زیادی به سمت پیج شما سرازیر شوند و ضمن آشنایی با مجموعه و کسب و کارتان، محصولات و خدمات شما را ببینند و در صورتی که نیازمند و یا علاقه مند به این محصولات و یا خدمات بودند، پیج شما را دنبال کرده و یا مستقیما از طریق تلفن و یا دایرکت با شما تماس بگیرند. هیچ وقت از این نکته غافل نشوید که پیج شما در اینستاگرام در واقع مغازه شما در فضای مجازی است و تنها از طریق تبلیغات است که می توانید پاخور این مغازه را که به رشد چشمگیر تعداد مشتریانتان می انجامد، افزایش دهید.

6ـ تبلیغات هدفمند

تبلیغات هدفمند اینستاگرام یکی از مقرون و به صرفه ترین تبلیغات در فضای اینستاگرام محسوب می شود. در طول این نوع تبلیغات پیج شما به افرادی که به زمینه کاری شما علاقه مند و یا نیازمند هستند، معرفی می شود. این کار باعث می شود بخش زیادی از این افراد حداقل یک بار به پیج شما مراجعه کرده و از نزدیک با مجموعه شما و محصولات و خدماتتان آشنا شوند و اگر به زمینه کاری شما علاقه مند و یا نیازمند بودند، در پیج شما بمانند و شما را فالو کنند تا در آینده دور یا نزدیک بتوانند خریدی را از شما انجام بدهند. تک تک افرادی که در طول این تبلیغات به پیج شما اضافه می شوند افرادی واقعی و ایرانی هستند که با انتخاب و اختیار خود شما رو فالو کرده اند و به زمینه کاری شما علاقه و یا نیاز دارند. به همین خاطر این افراد برای یک کسب و کار بسیار با ارزش می باشند و می توانند به مرور زمان کسب و کار شما را متحول کنند. لازم به ذکر است این تبلیغات، یک تبلیغات فرآیندی است که یک ماه مستمر ادامه دارد و شما می توانید هر چند ماه که بخواهید تبلیغات هدفمند پیجتان را تمدید کنید. به جهت بالا بردن بازدهی در این تبلیغات، امکان محدود کردن جامعه هدف به شهر یا استان خاص و یا جنسیت خاص نیز وجود دارد.

7ـ تبلیغات اسپانسری

شرکت اینستاگرام برای تمامی کاربرانی که دارای صفحات Business هستند، امکان تبلیغاتی تحت عنوان تبلیغات اسپانسر قرار داده است. این بدین معناست که شما تنها با زدن دکمه Promote می توانید پست مورد نظر خود را توسعه داده و در فضای بیکران اینستاگرام منتشر سازید.
متأسفانه کاربران ایرانی برای استفاده از این نوع تبلیغات محدودیت هایی دارند و ممکن است با عدم انتشار، حذف و حتی مسدود شدن ارز بین الملی واریز شده به حساب اینستاگرام روبه رو شوید. ولی نگران نباشید. شرکت کیان تجارت با توجه به ظرفیت های بین المللی خود، قادر است تا امکان انجام این نوع تبلیغات جذاب را که مستقیما توسط شرکت اصلی اینستاگرام به کاربران این شبکه اجتماعی ارائه می شود، برای کاربران ایرانی فراهم کند و گزارش دقیق و کامل نیز در این باره به شما ارائه کند.
این نوع از تبلیغات مناسب کسب و کار‌هایی است که نیاز به دیده شدن پست های خود دارند، یا در اصطلاح لایک شدن از سمت کاربران هدف، برای آنها ملاک است. همچنین با توجه به امکان انتخاب کاربر هدف در فرآیند ساخت کمپین تبلیغاتی، احتمال افزایش دنبال‌کننده صفحه نیز بسیار زیاد است.

8ـ تبلیغات در صفحات تأثیرگذار

اگر به دنبال رشد سریع پیج کاری خود هستید، از تبلیغات در صفحات تأثیر گذار غافل نشوید. با استفاده از این نوع تبلیغات می  توانید برند، محصولات و خدمات خود را به چشم هزاران نفر برسانید و ضمن افزایش اعتبار و شکل گیری برندینگ، مشتریان زیادی را به سمت پیج خود روانه کنید. منظور از تبلیغات در صفحات تأثیرگذار (Influencer) در واقع استفاده از پیج ها و شخصیت های معروف و تأثیرگذار در فضای اینستاگرام در مسیر رشد کسب و کار خود می باشد. این پیج ها و اشخاص نزد کاربران زیادی شناخته شده هستند و مخاطبان زیادی دارند. مردم علاقه زیادی به این پیج ها و افراد دارند و فعالیت های آنها را در شبکه های اجتماعی به صورت جدی دنبال می کنند. بنابراین گاهی یک معرفی خوب از طرف یکی از این پیج ها و یا افراد، می تواند از ده ها میلیون تبلیغ مؤثرتر باشد.

9ـ راه اندازی کمپین های تبلیغ محور

یکی از راه های افزایش مشارکت و موفقیت برندها و کسب و کارها در فضای اینستاگرام، ایجاد کمپین ها و مسابقات هدفمند  جذاب اینستاگرامی است. در حقیقت این کمپین های مسابقه ای و رقابتی جزو بهترین روش های جذب مخاطبان و تبلیغات در عرصه شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام می باشند و باعث رشد آمار مشتریان و سطح آگاهی آنها نسبت به برند، خدمات و محصولات یک کسب و کار خواهند شد. ولی راه اندازی یک کمپین اینستاگرامی موفق کار پیچیده ای است و همین امر باعث شده برندهای زیادی در رسیدن به اهدافشان از طریق اینگونه کمپین ها با شکست رو به رو شوند. به صورت کلی راه اندازی یک کمپین موفق و تأثیرگذار اینستاگرامی چند مرحله اصلی دارد که عبارتند از:

انتخاب یک جایزه مناسب

تعیین قواعد مسابقه

طراحی پست مناسب برای معرفی مسابقه

تبلیغ مسابقه

پیگیری نتایج مسابقه و اعلام برندگان

ولی اینها تنها قطعاتی از یک پازل هستند که باید به بهترین شکل و بر اساس یک استراتژی مناسب در کنار هم چیده شوند. اگر شما نیز برای معرفی برند و جذب مخاطبان بی شمار به این کمپین ها نیاز دارید، کارشناسان ما در اینستامارکت ایران و خدمات اینستاگرام قدم به قدم شما را در مسیر یاری خواهند کرد.

10- افزایش فالوور، کامنت و لایک

امروزه اینستاگرام نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه کسب و کارها ایفا می کند و شما به راحتی و با هزینه های بسیار مناسب می توانید از این فضا برای پیشرفت کاری خود استفاده کنید. در این فضا شما علاوه بر ارسال تصاویر و فیلم های مربوط به محصولات و یا خدماتتان، می توانید تصاویر مشتریانی که از محصولات یا خدمات شما رضایت دارند را نیز منتشر کنید. ولی آنچه اهمیت زیادی دارد آن است که بتوانید این محتواهای ارزشمند را به افراد زیادی نمایش دهید. بنابراین هر چقدر فالوورهای بیشتری داشته باشید، پست ها و تبلیغات شما توسط افراد بیشتری مشاهده خواهد شد.
بهترین استراتژی برای بالا بردن تعداد فالورها، خرید فالور است. خرید فالور در دو نوع فالور فعال و غیرفعال امکان پذیر است. گرچه هر دو نوع این فالوورها، کاملا واقعی و ایرانی هستند، ولی فرقشان در علاقه مندی به زمینه کاریتان و نحوه ورودشان به پیج شما می باشد. فالورهای فعال فالورهایی هستند که با اختیار کامل خودشان و با توجه به علاقه یا نیازی که به زمینه کاری پیج شما دارند، شما را فالو می کنند. این افراد معمولا پست های شما رو دنبال کرده و همراه خود لایک و کامنت و حتی خرید به همراه دارند. در واقع افراد ارزشمندی هستند که در آینده دور یا نزدیک می توانند جزو مشتریان شما باشند. ولی نوع دوم یعنی فالوورهای غیرفعال، نه به خاطر علاقه یا نیاز، بلکه به دلیل گرفتن امتیازات جانبی همچون سکه و امتیاز و الماس پیجتان را فالو می کنند. بنابراین قطعا بخش زیادی از این افراد هیچگونه علاقه یا نیازی به زمینه کاری شما نداشته و انگیزه ای برای دنبال کردن پست های شما در ایشان وجود ندارد. به علاوه پس از مدتی احتمال ریزش 10 تا 20 درصدی این فالورها وجود دارد. ولی با این حال وجود این فالورها در کنار خرید لایک و کامنت برای بسیاری از پیج ها به خصوص پیج های تازه تأسیس الزامی است. کاربران اینستاگرام زمانی که از طرق مختلف وارد پیج شما می شوند و می بینند که شما فالور و لایک زیادی دارید، ترغیب می شوند تا شما را فالو کرده و پست های شما را دنبال کنند. در واقع با خرید فالوور حتی از نوع غیرفعال و خرید لایک و کامنت، اعتبار پیج شما افزایش پیدا کرده و کمک شایانی به جذب کاربران جدید می کند.

 

 

تبلیغات در اینستتاگرام

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید، پس حتما به تبلیغ در اینستاگرام فکر کرده‌اید .وقتی که صحبت از تبلیغات در اینستاگرام میشه باید ببینیم که هدف شما از تبلیغات در اینستاگرام چی هستش و اصلاً چقدر بودجه مد نظرتونه که برای تبلیغات در اینستاگرام کنار بذارید یا که به صورت رایگان خودتون این کار را انجام بدید، پس اول باید موضوع تبلیغ مون در اینستاگرام ، هدف تبلیغ مون در اینستا و بودجه تبلیغ در اینستاگرام مشخص باشه. اگر روش رایگان را شما انتخاب کرده باشید باید کارهای انجام بدید که در قبال این کارها بتونه تعداد فالوور های شما به صورت واقعی بالا بره و شما بتونید تبلیغاتی رو توی پیج خودتون برای اینکه بتونید به فروش بیشتر دست پیدا کنید بزارید.

اینفلوئنسر در اینستاگرام

در حال حاضر در فضای مجازی افرادی وجود دارند که در میان سایر کاربران از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند. این محبوبیت از جنس محبوبیت سلبریتی‌ها نیست. محبوبیت این افراد که "اینفلوئنسر" نامیده می‌شوند از صداقت و تجربشان است. آن‌ها دارای فالوورهای زیاد و نرخ تعامل بالا هستند که مدام در حال پیگیری و حمایت از آن‌ها می‌باشند. به همین دلیل نوع جدیدی از بازاریابی به نام اینفلوئنسر مارکتینگ در فضای کسب و کار فعالیت خود را آغاز کرده‌است. در این روش برندها با افراد تاثیرگذار یا صفحاتی که طرفداران زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارند همکاری می‌کنند تا با استفاده از اعتبار نظرات آن‌ها در نزد مخاطبانشان، محصول یا برند خود را تبلیغ کنند. بر اساس تحقیقات، کاربران شبکه‌های اجتماعی در صورت مواجه شدن با محتوای تبلیغاتی تأثیرگذار، پنج برابر بیشتر نسبت به خرید محصول یا خدمات تبلیغ‌شده تمایل خواهند داشت.

مدیریت پیج اینستاگرام

یکی از مهم ترین ابزارها برای برقرار ارتباط با مخاطبین و بازاریابی کسب و کارها صفحه یا پیج اینستاگرام است. امروز با توجه به رشد فراگیر اینستاگرام در بین اقشار مختلف جامعه و حضور بیش از 30 درصد از جمعیت ایران در این شبکه اجتماعی ، مدیریت صحیح و اصولی پیج اینستاگرام به یکی از دغدغه های کاربران تبدیل شده است.
افراد و کسب و کارهای متفاوت با استفاده از اینستاگرام می‌توانند مخاطبان هدفمند جذب کنند ، با مخاطبان خود در ارتباط باشند ، محصولات یا خدمات خود را معرفی کنند و از این طریق ضمن جلب اعتماد کاربران ، به اهداف تجاری خود هم برسند.
در حال حاضر اینستاگرام محل بسیار مناسبی برای بازاریابی محصولات و خدمات شرکت های شماست . از طرفی مدیریت پیج اینستاگرام نیاز به تخصص لازم دارد و شرکت ها با توجه به منابع موجود در شرکت خودشان با صرف هزینه زیاد می توانند به صورت تخصصی از این فضای مناسب استفاده کنند. دریافت بازخورد مثبت و عالی از اینستاگرام نیازمند تدوین استراتژی محتوای مناسب و تولید محتوای جذاب می باشد. در عین حال جذب مخاطب (فالوور) هدفمند برای کسب و کار شما نیازمند تخصص های لازم می باشد. همچنین تحلیل آماری اینستاگرام هم امری بسیار حیاتی می باشد.

نکات مهم در مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام

برای مدیریت صفحه اینستاگرام ، شما نیاز به تولید محتوای جذاب و کاربر پسند دارید. با  انتشار منظم پست ها، استفاده از هشتگ های مناسب برای جذب مخاطب هدفمند و … دارید، که همین امر مدیریت صفحه اینستاگرام را برای بسیاری از کاربران سخت می‌کند.
برخی از مهم ترین نکات در مدیریت پیج اینستاگرام به شرح زیر است:

1.    تولید محتوای بصری جذاب و حرفه ای
2.    تولید محتوای متنی غنی و ارزشمند
3.    شناخت مخاطب هدف و انتخاب هشتگ های مناسب
4.    استفاده از روش های مختلف برای افزایش تعامل کاربران، لایک، بازدید ویدیو و کامنت کاربران با پیج اینستاگرام
5.    استفاده از ابزارها و آمارهای اینستاگرام برای حداکثر کردن بازدهی صفحه
6.    تعیین زمان مناسب انتشار پست با توجه به رفتار کاربران
7.    پاسخ گویی منظم کامنت ها و دایرکت ها
8.    استفاده از تمام پتانسیل های موجود برای قرار گرفتن پست در صفحه اکسپلور اینستاگرام
9.  افزایش فالوورهای هدفمند و باکیفیت


تولید محتوا در اینستاگرام

در اینستاگرام محتوای بصری (عکس  و ویدیو) یکی از تعیین کننده ترین فاکتورها است . در کنار محتوای بصری انتخاب متن (کپشن مناسب) و در ادامه انتخاب مناسب ترین هشتگ ها فاکتور ها و عوامل تاثیر گذار بعدی هستند.
هشتگ ها یکی از مهم ترین راه ها برای جذب مخاطب هستند و محتوای جذاب باعث ماندگاری کاربران در صفحه و افزایش فالوور هدفمند خواهد شد. بنابراین تولید حرفه ای پست اینستاگرام از مهم ترین موارد در افزایش فالوور و تعامل مخاطبان با صفحه است.
مدیریت پیج اینستاگرام به صورت حرفه ای
ما در تیم طراحی سایت اینستامارکت ایران با استفاده از متخصصانی در حوزه های گرافیک ، تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی ، برای افزایش راندمان صفحه اینستاگرام شما و جذب مخاطب از طریق این شبکه در کنار شما هستیم.

ادمین اختصاصی  
طراحی قالب و واترمارک اختصاصی برای پست ها به منظور ایجاد برندینگ 3 قاب و واترمارک مخصوص
تولید محتوا موازی با عملکرد وبسایت و شبکه های اجتماعی لینکداین و آپارات  
بارگذاری استوری با عناوین هایلایت ها مانند (مشتریان راضی) (پرفروشترین اجناس هفته) و... جهت جلب اعتماد بیشتر کاربران 50 تا 80 استوری در ماه
ایجاد نظرسنجی و پرسش و پاسخ هم در استوری هم در پست ها برای تعامل با کاربران 2 بار درماه
آنالیز پیج های رقبا و ایجاد وجه تشابه و وجه تمایز در پست ها  
شناسایی و به کارگیری هشتک های پربازده در زمینه کاری و هدایت کاربر به هایلایترها  
تولید ویدئو کلیپ 1 دقیقه ای با دریافت محتوا از شما هر ماه 1 کلیپ
برگذاری یک مسابقه در هر 3 ماه برای بالا بردن تعداد منشن ، شات و تگ در پست کاربران هر 3 ماه 1 بار
طراحی بنر مناسب ها ویژه برند شما برای استفاده در پست در روز مناسبت ها به تعداد تمام مناسبت ها
تبلیغات در 10 پیج پربازده به صورت استوری و پست های یک روزه بعد از 3 ماه 2 بار در مدت 6 ماه
تدوین استراتژی محتوا برمبنای آمارهای رسمی اینستاگرام در پیج های بیزنس  
ایجاد تعامل با صفحات مشابه و کاربران (کامنت ، تگ ، در زیر پست های کاربران)  
جذب فالوور هدفمند  
ارائه گزارش ماهانه از رشد و مشارکت و فعالیت های انجام شده روی صفحه اینستاگرام  

 ,مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام, مدیریت پیج اینستاگرام, راه اندازی پیج اینساتگرام , مدیریت پیج توسط ادمین اختصاصی,مدیریت صفحه اینستاگرام,تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام,هزینه ادمین اینستاگرام,ادمین اینستاگرام,

ربات مدیریت اینستاگرام


آیا برای افزایش تعداد مخاطبان باید از ربات اینستاگرام استفاده کرد؟ افزایش تعداد فالوور متعهد در اینستاگرام سخت است، از این رو بسیاری از کاربران اینستاگرام از ربات‌ها یا ابزارهای خودکار برای افزایش تعداد مخاطبان استفاده می‌کنند. اما آیا این کار بهترین تصمیم برای افزایش تعداد مخاطبان در حساب کاربری شما است؟ درحال حاضر این کار بازخورد عجیب و غیر قابل بازگشتی بجا خواهد گذاشت. درگذشته استفاده از ربات های افزایش فالوور اینستاگرام و یا حتی لایک و کامنت گذاشتن مفید بود و تاثیر داشت، اما امروزه با توجه به هوشمند بودن الگوریتم های اینستاگرام امکان پذیر نخواهد بود. برای اطلاع از کاربردهای گذشته ربات ها و مضرات کنونی آن ها با اینستامارکت ایران همراه باشید.


ربات‌ اینستاگرام چیست؟

ربات‌های اینستاگرام به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به شما در انجام کارهایی نظیر لایک کردن، کامنت گذاشتن و فالوو کردن دیگر حساب‌ها به صورت خودکار کمک کنند. اکثر کاربران اینستاگرام این اقدامات را به صورت روزانه انجام می‌دهند و این کارها وقت زیادی نمی‌گیرند. با استفاده از ربات‌های اینستاگرام شما می‌توانید هشتگ‌ها یا حساب‌های کاربری خاصی را مورد هدف قرار دهید تا ربات تمامی اقدامات ذکر شده را برای شما انجام ‌دهد. برخی از محبوب‌ترین ربات‌ها در اینستاگرام Mass Planner، FollowLiker و Instagress می‌باشند.


آشنایی با خطرات و مضرات ربات های اینستاگرام

برای شروع بحث در زمینه مضرات ربات‌ های اینستاگرام خوب است سوالی مطرح کنیم با این عنوان که، آیا ربات‌های اینستاگرام ریسک جدی برای اکانت شما به حساب می‌آیند؟ در پاسخ باید بگویئم که این ربات‌ها به نظر راه‌حل مناسبی برای افرادی هستند که زمان کمی برای اینستاگرام دارند. اما آیا می‌دانید هر برنامه خودکار در اینستاگرام که قوانین اساسی موجود در آن را نقض کند می‌تواند باعث بسته شدن یا shadowbanned (تمامی پست‌های شما برای افرادی که شما را فالو نکرده‌اند، مخفی می‌شود و هشتگ‌های مربوطه نمایش داده نمی‌شود) اکانت شما شود.
بیشتر ربات‌های اینستاگرام بدون هیچ مجوزی به API اینستاگرام دسترسی دارند. همانگونه که در قوانین اینستاگرام اشاره شده این کار یک تخلف به حساب می‌آید. در ادامه به این قوانین اشاره شده است:

شما نمی‌توانید به API خصوصی اینستاگرام با استفاده از ابزارهای غیر مجاز دسترسی داشته باشید. استفاده از API اینستاگرام مستلزم مجموعه‌ای از قوانین است.
اطلاعات مرتبط با ابزار احراز هویت حساب کاربری خود را ذخیره نکنید.
از API اینستاگرام برای نمایش محتوای کاربر، وارد کردن یا تهیه نسخه پشتیبان و مدیریت اینستاگرام بدون اجازه قبلی استفاده نکنید.
مطمئن شوید نظرات شما در کامنت‌ها برای هر فرد درست و متناسب مطرح شود. از گذاشتن پست‌های غیر مجاز و اسپم خودداری کنید.


اخیرا یکی از بزرگترین ربات‌های اینستاگرام یعنی Instagress در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرده که به دلیل درخواست اینستاگرام مجبور به غیر فعال کردن سیستم خود می‌باشد، این درخواست به جهت نقض قوانین اینستاگرام بوده است. تقریبا در همان زمان بسیاری از پست‌های کاربران در هشتگ‌های مورد استفاده‌شان نمایش داده نمی‌شد و از این رو تعداد مخاطبان آنها به شدت کاهش می‌یافت. یکی از دلایل این اتفاق در اینستاگرام استفاده از ربات‌های آن و نقض قوانین و حقوق منشر شده این برنامه است. بنابراین به عنوان فردی که مشغله زیادی دارد استفاده از ربات‌های اینستاگرام برای کمک به افزایش مخاطبان توصیه نمی‌شود.


اما همین ربات ها در گذشته امکانات خوبی برای کاربران پیج فراهم میکردند. به مقاله زیر نیز توجه کنید.

تاثیر ربات اینستاگرام در گذشته

    امروزه همه جا صحبت از شبکه های اجتماعی به خصوص شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌باشد. بعد از فیلتر شدن فیسبوک و توییتر شبکه اجتماعی اینستاگرام توانست جایگاه بسیار خوبی در میان مردم ایران پیدا کند که روز به روز این جایگاه در حال ترقی است. سهم ایرانی ها از صفحات کاربری درون اینستاگرام هفت و نیم میلیون صفحه کاربری (پیج) می‌باشد که روز به روز در حال افزایش است.
افراد زیادی با قصد کسب درآمد و درآمدزایی شروع به ساختن صفحات کاربری در این شبکه اجتماعی می‌کنند که می‌توان گفت یکی از کم مشغله ترین راه های کسب درآمد برای جوان و پیر در ایران می‌باشد. کسب درآمد از اینستاگرام وابسته به معیار های بسیاری می‌باشد که شخس اسپانسر یا تبلیغ کننده به آن ها توجه می‌کند. معیار هایی مانند تعداد بازدید کننده هر پست، تعداد لایک، تعداد کامنت و در اخر هم تعداد دنبال کننده که یکی از معیار های اصلی هر پیج به حساب میاید.

چگونه ربات اینستاگرام کمک حال کسب درآمد ما خواهد بود؟

با افزایش روز به روز کاربران ایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام، داشتن یک صفحه کاربری (پیج) که بتواند نظر اسپانسر و یا تبلیغ کننده را به خود جلب کند کار سخت و دشواری می‌باشد. اگر مانند قبل شبکه اجتماعی اینستاگرام از کاربران ایرانی پر نشده بود ترفند های بسیار جالبی برای پیدا کردن دنبال کننده و گرفتن لایک و کامنت فراوان بود. ولی در حال حاضر این ترفند ها فقط بخشی از کار را پوشش می‌دهند و یکی از اصولی ترین روش های مدیریت صفحات کاربری ایجاد ارتباط میان مدیر صفحه کاربری (پیج) و دنبال کننده و صفحات کاربری مرتبط می‌باشد.
به طور معمول مدیران صفحات کاربری که قصدشان کسب درآمد می‌باشد باید وقت زیادی را صرف کنند تا بتوانند با دنبال کننده های خود ارتباط برقرار کنند و ذهنشان همیشه درگیر خواهد بود و برای گسترش صفحه کاربری خود (پیج) مجبور هستند تا همیشه فعالیت های صفحات کاربری مشابه خود را دنبال کنند.
ربات های اینستاگرام به منظور صرفه جویی در زمان و به صرفه کردن و استفاده درست و دقیق از کاربران و صفحه های کاربری مشابه است که به مدیران صفحات کاربری کمک می‌کنند.
 
چرا ربات اینستاگرام ؟

یکی از ویژگی های عالی و بسیار خوب ربات های اینستاگرام که بسیار برای مدیران صفحات کاربری مهم و حیاتی است پیدا کردن دنبال کنندهای (فالوور) واقعی و حقیقی و مهم تر از همه فعال است.
دنبال کننده های فعال یکی از مهم ترین عناصر صفحات کاربری در شبکه ها اجتماعی به حساب می‌آیند چرا که با گذاشتن کامنت و لایک کردن پست های شما باعث می‌شوند تا صفحه شما برای اسپانسرها و یا تبلیغ کنندگان بسیار جذاب و کارآمد به نظر بیاید و در نتیجه باعث کسب درآمد شما شود. فراموش نکنید که ربات های اینستاگرام در امر صرفه جویی در وقت بسیار کاربرد دارند.
یکی دیگر از ویژگی های ربات های اینستاگرام پیدا کردن دنبال کننده های (فالوور) ایرانی برای صفحه کاربری شما می‌باشد و با توجه به نیاز اسپاسنرها و تبلیغ کننده ها به دنبال کننده های ایرانی صفحه کاربری شما یکی از بهترین گزینه ها برای جایگاه تبلیغ خواهد بود.


ربات اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟

ربات های اینستاگرام کاملا قابل تنظیم هستند و به شما این قابلیت را می‌دهند که زیر نظر خودتان تمام فعالیت ها به درستی انجام بگیرد تا بازده بسیار خوبی داشته باشد.
شما در ربات اینستاگرام قادر خواهید بود که صفحات کاربری مشابه صفحه کاربری خود و هشتگ های مربوط به پست ها و صفحه کاربری خود را به نوعی مورد هدف قرار دهید. کار ربات اینستاگرام گشتن و پیدا کردن دنبال کننده هایی است که به پست ها و صفحه کاربری شما علاقه بسیاری دارند به اصطلاح دنبال کننده (فالوور) فعال هستند و باعث پیشرفت صفحه کاربری می‌شوند.
ربات اینستاگرام با پیدا کردن دنبال کننده های فعال و ارتباط برقرار کردن با آن ها به وسیله لایک، کامنت، فالو و گاهی هم آنفالو، باعث آشنا شدن آن ها با صفحه کاربری شما شده و در نهایت باعث بالا رفتن آمار دنبال کننده های صفحه کاربری شما می‌شود.

,مضرات ربات اینستاگرام,ربات اینستاگرام چیست؟,بهترین ربات اینستاگرام,ربات افزایش فالوور اینستاگرام,بهترین ربات اینستاگرام رایگان,خرید ربات اینستاگرام,دانلود ربات اینستاگرام,

افزایش کامنت در اینستاگرام

هرچه یک پیج اینستاگرام فعال تر باشد، بیشتر در معرض دید قرار خواهد گرفت. یکی از شاخص های فعال بودن از دید الگوریتم هوشمند اینستاگرام، تعداد کامنت های یک پست با در نظر گرفتن نسبت آن با سایر فاکتور های مورد بررسی مانند تعداد فالوور و لایک می باشد. با اینستامارکت ایران برای ادامه افزایش کامنت اینستاگرام همراه باشید.

افزایش ویو اینستاگرام

ویو اینستاگرام (view) ، یا همان بازدید اینستاگرام که مربوط به پست‌های ویدیویی در اینستاگرامه نمایانگر تعداد افرادی هست که از آن ویدیو کلیپ در اینستاگرام بازدید کردن. البته در استوری و لایو هم تعداد ویو قابل اهمیت هست.

شما با استفاده از این عدد و آمار مربوط به ویدئو استوری و لایو اینستاگرامتون به راحتی متوجه خواهید شد که کدوم پست شما جذابیت بیشتری داشته و توجه افراد بیشتری رو به خودش جلب کرده بنابراین میتونید بیشتر تمرکزتون رو روی پست های مشابه اون قرار بدید.

افزایش لایک در اینستاگرام

 راز افزایش لایک اینستاگرام【واقعی و ایرانی】

در این مقاله به شما بهترین روش افزایش لایک اینستاگرام واقعی و ایرانی را آموزش خواهیم داد که 100% تضمینی می باشد پس حتما آن را کامل بخوانید.
افزایش لایک اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

اینستاگرام (Instagram) یک اپلیکیشن و یک شبکه اجتماعی است که برای به اشتراک گذاری عکس‌ها و فیلم‌های کوتاه به کمک گوشی‌های هوشمند طراحی شده است. این شبکه اجتماعی در 6 اکتبر 2010 راه اندازی شد و نسخه اولیه آن بر روی گوشی آیفون 4 نصب شد. اینستاگرام، شبکه اجتماعی جادویی این روزهای دنیا، سرزمین عجایبی که هر چیزی در آن پیدا می‌شود. بسته به این‌که به چه چیزهایی علاقه دارید یا حتی قصد کار و فروش دارید، می‌توانید در اینستاگرام فعالیت کنید و علاقمندی‌ها‌یتان را دنبال کنید. بعد از ساخت اکانت اینستاگرام، افزایش فالوور و پست گذاری از اولین کارهایی هستند که باید انجام دهیم.

اگر به دنبال فالوور واقعی هستید و نمی‌خواهید که از فالوور تقلبی استفاده کنید، بهتر است از ربات هوشمند اینستاگرام استفاده کنید.
۱. افزایش چشمگیر فالوور واقعی

۲. ارسال پست‌های زمان‌بندی شده:

۳. حذف نظرات توهین‌آمیز:

۴. ارسال خودکار پیغام به دایرکت:

۵. رصد کردن گزارشات:
 
 
 
 

 
پشتیبانی تلفنی 24 ساعته : 02128427086 - 01154233545
طراحی شده توسط تیم دیتادیزاین
....
....
....
info [at] datadesign . ir