تبلیغات اینستاگرام

Rate this item
(3 votes)

تبلیغات در اینستتاگرام

تبلیغات در اینستاگرام یا تبلیغات اینستاگرامی امروزه یکی از پربازده‌ترین تبلیغات موبایلی از نوع تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید، پس حتما به تبلیغ در اینستاگرام فکر کرده‌اید. وقتی که صحبت از تبلیغات در اینستاگرام میشه باید ببینیم که هدف شما از تبلیغات در اینستاگرام چه چیزی است و بودجه مورد نظر شما که برای تبلیغات در اینستاگرام کنار بذارید چه میزان است یا که به صورت رایگان خودتون این کار را انجام بدید، پس اول باید موضوع تبلیغ مون در اینستاگرام ، هدف تبلیغ مون در اینستا و بودجه تبلیغ در اینستاگرام مشخص بشود.حال تبلیغات در اینستاگرام طبق استراژی که خودتان تعیید می کنید پیش برود در نتیجه تبلیغات هدفمند در اینستاگرام انجام می دهید. در هنگام تبلیغات اینستاگرام باید یکسری از نکات رعایت شود تا بازدهی تبلیغات مناسب باشد . تبلیغات باید در صفحه های مناسب با کسب و کار شما که دارای بیشترین مخاطبین هدف شما می باشد اجرا شود. اما باید به این نکته توجه کرد که مهم ترین بخش تبلیغات  انتخاب بنر و متن مناسب برای تبلیغات شما می باشد . چگونه در اینستا تبلیغ کنیم ؟

 تبلیغات در اینستاگرام چیست

تبلیغات در اینستاگرام یکی از روش های تبلیغات آنلاین است که از آن می‌توانید برای برندسازی استفاده کنید. احتمالا شما هم تبلیغات شرکت های مطرح ایرانی را در این شبکه اجتماعی را دیده اید.اینستاگرام بستر مناسبی برای تبلیغات و کسب درآمد اینترنتی ایجاد کرده است. یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام تبلیغات در اینستاگرام است. 

چرا باید در اینستاگرام تبلیغ کنیم

اینستاگرام در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. این شبکه پس از فیسبوک دومین شبکه اجتماعی محبوب جهان است و توانسته است در سال‌های گذشته با سرعت بالایی رشد کند. امروزه تبلیغات اینستاگرام برای اکثر شرکت‌ها بسیار ضروری است.
امروزه این رسانه اجتماعی برای بسیاری از کسب و کارها از اهمیت بالایی برخوردار است. پست های اینستاگرام بیشترین نرخ تبدیل ممکن را دارند. بر اساس تحقیقی که npsk انجام داده، اینستاگرام 1.85 درصد نرخ تبدیل را ثبت کرده است.
این در حالیست که فیس بوک 1.08 درصد نرخ تبدیل را تجربه می‌کند.

انواع تبلیغات اینستاگرام

قیمت تبلیغات در اینستاگرام

حالا می خواهیم انواع روش های تبلیغات را بررسی کنیم که به سه روش پست ، استوری و پرومت است :
1 .  تبلیغات پست ثابت اینستاگرام به چه صورت است ؟
چون پست بعد از به اشتراک گذاشتن ثابت می ماند پس باید بیشتر نظر مخاطب را جذب کند که حتی اگر پست را در جای دیگری ببیند مشتاق شود برای اینکه به پیج ما مراجعه کند و پست ما باید کپشن مناسب هم داشته باشد به این صورت که تمام اطلاعات مهم و اولیه را در آن توضیح دهیم که برای بازدید کننده مفید باشد
یکی از مزیت های تبلیغات اینستاگرام اینه که فضای ساده و خلاقانه ای را در اختیار ما قرار داده و می توانید پست خود را با توجه به علاقه ی خودتون ویرایش دهید و موضوع قابل ذکر این است که هرچه تعداد بازدید کننده های شما بیشتر باشد یعنی تبلیغات مفیدی داشتید.

2 . تبلیغات در استوری
چون مهلت ماندگاری آن کم است پس باید به صورت خلاقانه از آن استفاده کرد به گونه ای که مثلا تبلیغ کوتاهی از پست جدیدی که گذاشته اید باشد.
برای داشتن تبلیغات اینستاگرام مناسب چه نکاتی باید رعایت شود:

3 . تبلیغات پرومت اینستاگرام:
می توان مبلغی را برای اینستاگرام پرداخت کرد که برای شما تبلیغات را انجام دهد.

اینستاگرام اسپانسر چیست

تبلیغات اسپانسری یکی از انواع تبلیغات در اینستاگرام است. در تبلیغات اسپانسر اینستاگرام پست یا استوری مورد نظر شما همراه با علامت ریز Sponsored لابه‌لای سایر پست‌ها و استوری‌ها در صفحه‌ی کاربران نمایش داده می‌شود. در این روش پست تبلیغاتی شما بدون نیاز به انتشار در پیج های مختلف، مستقیم از سوی اینستاگرام منتشر خواهد شد. امکانات جذابی همچون تفکیک کاربران بر اساس جنسیت، رده سنی، کشور، استان و همچنین سیستم عامل تلفن همراه، باعث شده است تا با کیفیت ترین روش تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی پیش روی شما باشد.

برای داشتن تبلیغات اینستاگرام مناسب چه نکاتی باید رعایت شود

نکاتی که در تبلیغات در اینستاگرام باید رعایت کنیم

تعیین استراتژی محتوا

نوع محتوا تعیین کننده اصلی تبلیغات دراینستاگرام و استراتژی بازاریابی اینستاگرام شماست. اگر محتوای اینستاگرام شما مرتبط به بازار هدف شما نباشد(برای مثال : پیج شما مشاور املاک باشد و محتوای خوراکی یا خنده دار تولید و بارگذاری کنید)، به سختی میتوانید در اینستاگرام موفق شوید.

برای موفقیت در اینستاگرام ابتدا، نوع محتوایی را که میخواهید پست کنید رو تعیین کنید. شما باید بدانید که می خواهید با چه نوع عکس ، ویدئو . …. میخواهید قله های اینستاگرام رو فتح کنید. براتون چندتا مثال از تولید محتوا میزنم که بهتر درک کنید:

تولید محتوای محصول محور برای اینستاگرام

تولید محتوای سرگرمی ، فرهنگی ، هنری برای برند سازی

ترکیب محتوا

تولید محتوای اینفلوئنسری

محتوای تولید شده توسط کاربر

برنامه ریزی برای بازاریابی محتوا

بعد از تعیین استراتژی محتوا نوبت به مواردی مانند زمانبندی ارسال پست ها و ایجاد راه کارهایی برای مشارکت کاربران در پست ها برای بدست آوردن تعامل بیشتر میشود . با توجه به الگوریتم های جدید سال ۲۰۲۰ اینستاگرام پست هایی که در ساعت اول میزان مشارکت و تعامل بیشتری از سمت کاربران دریافت کنند بیشتر از بقیه پست ها دیده میشوند و مطمعنا مخاطب بیشتری پیدا میکنید.

 ایجاد و ویرایش مدیا

راه های خیلی زیادی برای تولید محتوای اینستاگرام حالا چه محتوای تبلیغ در اینستاگرام چه محتوای فروش در اینستاگرام و... وجود دارد.بطور مثال میتونید از سایت canva.com برای تولید محتوا استفاده کنید.

محتوای جذاب تر

اولین و مهمترین بروز رسانی اینستاگرام استوری ها هستند. با کنار گذاشتن این واقعیت که این یک تقلید واضح از اسنپ چت است، استوری اینستاگرام فرصتی عالی برای شما فراهم میکند که تا با بازار هدف خود ارتباط برقرار کنید، به گونه ای که واقعی تر باشد و کمتر مبادی آداب است و همچنین محدود به شکل محتوایی که کاربران اینستاگرام عادت دارند، نیست.

استفاده از استوری ها خیلی خوب است زیرا باعث میشود پیج شما را بالای صفحه ی تازه های کاربران قرار دهد. جدیدترین استوری ها در ابتدا دیده میشوند اما همیشه در بالای صفحه هستند. گذاشتن پست در استوری به صورت مکرر با به روز رسانی های سریع یا حتی تخفیف ها میتواند باعث شود که بیشتر توسط دنبال کنندگانتان دیده شوید.

بعدی اینستاگرام Live است. البته اگر شما حداقل تعداد کمی دنبال کننده ی ثابت ندارید این بهترین استراتژی نیست، اما اگر این کار را کنید میتوانید خیلی زیاد تاثیرگذار باشد. همانند استوری، ویدیوهای Live، به صورت پش فرض برای دنبال کنندگان شما قبل از همه ی استوری ها و بالاتر از همه ی پست ها نمایش داه میشوند.

از اینستاگرام Live برای پیش نمایش راه اندازی خدمت جدید یا رونمایی از محصول جدید یا میزبانی Q & A  با طرفداران خود، استفاده کنید. این شما را به طور مستقیم با افرادی که با شما در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار می کنند، متصل می کند، و این یک راه ایده آل برای برندینگ و ایجاد هویت نام تجاری و ایجاد ارتباط با دنبال کنندگانتان است.

و در انتها اینستاگرام نوع رسانه ی Carousel خود را برای همه ی کاربران منتشر کرد که به این معنی است که شما میتوانید انواع رسانه را اعم از ویدیو، عکس و بومرنگ ها در یک پست قرار دهید. آنها برای ارسال چند عکس از محصولات ( مثلا رنگ های مختلف) یا حتی تعریف کردن یک داستان مناسب هستند.

افزایش فالوور اینستاگرام

برای افزایش فالوور  اینستاگرام بصورت 100 در صد تضمینی روی عکس کلیک کنید

بهینه سازی برای کسب درآمد

یکی از این راه ها ارائه کوپن های تخفیف یا تخفیف گذاشتن بروی اجناس یا خدماتتان برای مدت محدود است.یکی از بهترین راه های جلب اعتماد و بهینه کردن اکانت برای کسب و کار اینستاگرامی طراحی و داشتن یک سایت یا فروشگاه اینترنتی است وقتی مشتری میفهمد که شما یک سایت دارید مطمعنا با اطمینان بیشتری از شما خرید میکنند.

مسابقات اینستاگرامی

مسابقات اینستاگرامی در مسابقه اینستاگرامی تعداد زیادی از افراد شرکت می‌کنند و هر یک از آن‌ها بارها و بارها نام برند شما را می‌بینند. برای بازاریابی یک کسب‌وکار اینترنتی در اینستاگرام باید سعی کنید مخاطبان خود را به چالش بکشید و با استفاده از روش‌های مختلف آن‌ها را به مشارکت در صفحه خود دعوت کنید. ایجاد مسابقه اینستاگرامی، ایجاد نوعی چالش و مشارکت برای کاربران است که می‌توانید علاوه بر افزایش تعامل کاربران، به افزایش پرسونای مشتری کسب‌وکار خود نیز کمک کنید. برای راه‌اندازی یک مسابقه اینستاگرامی موفق، باید برخی چهارچوب‌ها و قوانین را رعایت کنید تا بتوانید به بیشترین موفقیت در کمپین خود برسید. این چهارچوب‌ها چه چیزهایی هستند و چگونه می‌توان آن را در یک مسابقه اینستاگرامی پیاده‌سازی کرد؟ در بخش بعدی به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت.


چگونه یک مسابقه اینستاگرامی برگزار کنیم؟ 

برگزاری مسابقه اینستاگرامی نیازمند دانستن برخی از نکات و چهارچوب‌ها است. همچنین برگزاری یک مسابقه اینستاگرامی باید برنامه‌ریزی‌شده باشد تا بتواند شما را هدفتان برساند! هدف شما از برگزاری مسابقه اینستاگرامی چیست؟ داشتن هدف اولین قدم برای راه‌اندازی یک مسابقه اینستاگرامی است


 استراتژی جذب مشتری اینستاگرام تبلیغات


انواع تبلیغات اینستاگرام بر اساس هدف شما
اگر شما بدانید که چه نوع تبلیغاتی در اینستاگرام وجود دارد و این تبلیغات کجاها نمایش داده می‌شوند، می‌توانید گام بعدی برای ایجاد تبلیغات اینستاگرامی خودتان را شروع کنید. مرحله بعدی فهمیدن این است که بر اساس اهداف کسب و کار خودتان چه نوع کمپینی می‌توانید اجرا کنید.

Awareness (آگاهی) – این نوع کمپین به آگاهی از برند مربوط می‌شود. اگر می‌خواهید اسم برند یا کسب و کارتان توسط افراد بسیاری دیده شود و یا اینکه برای افراد مورد نظرتان به صورت مکرر نمایش داده شود، پیشنهاد می‌شود از این نوع کمپین استفاده کنید. این کمپین برای انتشار محلی نیز مناسب است.

Consideration (توجه) – این کمپین برای دریافت کلیک برای وبسایت خود و همچنین برای اینکه خود را به عنوان یک رقیب ارزشمند در مرکز توجه خریداران قرار دهید، پیشنهاد می‌کنیم. شما همچنین می‌توانید میزان دسترسی و میزان تعامل خود را برای بازار هدف افزایش دهید.

Conversion (تبدیل) – اگر چیزی که شما دنبال آن هستید، تعامل با برنامه، دانلود محتوا، کسب لید و یا افزایش فروش است، این کمپین بدون شک بهترین گزینه است.

علاوه بر انواع کمپین‌های اینستاگرام و تبلیغات مختلف موجود، بسیار مهم است که قبل از ایجاد تبلیغات اینستاگرام، اهداف تجاری و پلتفرم مناسب خود را داشته باشید.

 

Read 2782 times

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

اگر به دنبال فالوور واقعی هستید و نمی‌خواهید که از فالوور تقلبی استفاده کنید، بهتر است از ربات هوشمند اینستاگرام استفاده کنید.
۱. افزایش چشمگیر فالوور واقعی

۲. ارسال پست‌های زمان‌بندی شده:

۳. حذف نظرات توهین‌آمیز:

۴. ارسال خودکار پیغام به دایرکت:

۵. رصد کردن گزارشات:
 
 
 
 

 
پشتیبانی تلفنی 24 ساعته : 02128427086 - 01154233545
طراحی شده توسط تیم دیتادیزاین
....
....
....
info [at] datadesign . ir