پنل های خریدکامنت واقعیاینستاگرام

خرید 500 کامنت اینستاگرام

خرید 200 کامنت اینستاگرام

خرید 100 کامنت اینستاگرام

خرید 50 کامنت اینستاگرام

خرید 20 کامنت اینستاگرام

برای از راه های موفقیت در کسب و کار اینستاگرامی یا اینستاگرام مارکتینگ میتواند روش های افزایش کامنت اینستاگرام باشد. در الگوریتم های جدید برای اینستاگرام، نرخ تعامل کاربران با پیج شما خیلی بیشتر از تعداد فالوورهایتان اهمیت دارد. افزایش کامنت اینستاگرام یکی از مهمترین فاکتورهای افزایش تعامل در اکانت شماست. اگر فالوورها محتوای شما را دوست داشته باشند؛ یک سیکل بازخورد مثبت ایجاد میشود : هرچه فالوورها پستهای شما را بیشتر لایک کنند و برای آنها بیشتر کامنت بگذارند؛ احتمال ظاهر شدن محتوای شما در صفحه اکسپلور بیشتر است.
هرچه یک پیج اینستاگرام فعال تر باشد، بیشتر در معرض دید قرار خواهد گرفت. یکی از شاخص های فعال بودن از دید الگوریتم هوشمند اینستاگرام، تعداد کامنت های یک پست با در نظر گرفتن نسبت آن با سایر فاکتور های مورد بررسی مانند تعداد فالوور و لایک می باشد. با اینستامارکت ایران برای ادامه افزایش کامنت اینستاگرام همراه باشید.
از این رو کامنت در این شبکه اجتماعی بیانگر درصد تعامل دنبال کنندگان یک پیج در اینستا است. هر چه درصد تعامل بیشتر، احتمال بازدید از پروفایل شما بیشتر.
برای دیدن این مطلب روی عکس کلیک کنید.
سال گذشته اینستاگرام اعلام کرد قصد دارد الگوریتمهای خود را تغییر دهد و با صرف نظر از زمان به اشتراک گذاشتن پُستها، روش دیگری را برای ترتیب نشان داده شدن پستها انتخاب کند. روش جدید به این صورت است که برای هر کاربر پستهایی در صدر فید خبری قرار میگیرد که از طرف افرادی که برای او مهم هستند به اشتراک گذاشته شده باشند.
این موضوع کار بازاریابان شبکههای اجتماعی را سخت کرده است زیرا ۷۰% محتوای فید خبری مورد توجه کاربران قرار نمیگیرد و معمولاً کاربران بعد از مشاهدهی چند پست اول، باقی پستهای موجود در فید خبری را نادیده میگیرند. اینجاست که عبارت Engagement یا درگیر شدن معنا پیدا میکند.
در واقع، اینستاگرام پُستها را رتبهبندی میکند و آنها را با توجه به رتبهشان اولویتبندی میکند. تعداد لایکها و کامنتها از جمله مهمترین مواردی هستند که روی رتبهبندی یک پست تأثیر میگذارند. بهطور کلی ۳ فاکتور در رتبهبندی کردن پستها توسط الگوریتم اینستاگرام در نظر گرفته میشود:
نکتهای که در رابطه با این خرید وجود دارد، این است که معایبی نیز برای آن در نظر گرفته شده که باید از آنها نیز مطلع شوید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. در ادامه معایب کامنت غیر واقعی را برای شما ذکر خواهیم کرد تا با آنها آشنا شوید.
موضوع دیگری که میتوان آن را از معایب خرید کامنت غیر واقعی در نظر گرفت، بیاعتمادی کاربران به نظر میرسد. اگر کاربران واقعی پیج شما متوجه این موضوع شوند که تعداد فالوورهای شما فیک است، دیدشان نسبت به چنین صفحهای منفی میشود و اعتماد خود را از دست میدهند.
بهتر میباشد بدانید، گرچه فالوورهای فیک می توانند به ظاهرِ بهتر صفحه شما یاری کنند، ولی پس از مدتی بوسیله اینستاگرام حذف خواهند شد.خوب وقتی مدتی تعداد کامنت های شما بالا باشد و بعد این تعداد کم شود پیج شما سقوط خواهد کرد اینستاگرام به شما امتیاز منفی می دهد.
واضح میباشد که کاهش ناگهانی کامنت های پیج شما، هرگز جنبه خوبی نخواهد داشت و می تواند برای کسب و کار شما گران پایان شود.
کسانی که به کامنت های فیک رجوع می کنند. از برنامه های خرید کامنت فیک استفاده می کنند خوب برای استفاده از این کامنت ها برای ورود به برنامه شان باید یوزر و پسورد اکانت خودتان را وارد کنید تا وارد اینستاگرام در آن برنامه شوید تا اجرا کند از آنجایی که این برنامه ها از نظر امنیتی تضمین شده نیستند ممکن است به احتمال زیاد امنیت پیج شما را به خطر بیاندازند.
با این دلایلی که برای شما قرار دادیم باز هم تمایل به خرید کامنت غیر واقعی هستید؟
11 روش طلایی برای افزایش کامنت تا پست شما رتبه مناسبی پیدا کند. 11 روش افزایش کامنت تضمینی در پیجتان که میتوانید پست خود را دارای رتبه در اینستاگرام کنید تا دارای بازخورد مناسب از اینستاگرام شوید.
از مخاطبان سوال بپرسید
یکی از بهترین روش ها برای تحریک مخاطب برای کامنت گذاشتن ، پرسیدن سوال و به چالش کشیدن آنها است . معمولا افراد کمی می توانند در مقابل وسوسه پاسخ گویی به سوالی خصوصا چالش برانگیز مقاومت کنند. پس تا جایی که می توانید در انتهای پست ها از مخاطب سوال بپرسید. همه مخاطبان دوست دارند اظهار نظر کنند و ایده ها و نظرات خود را در مورد موضوعی با دیگران به اشتراک بگذارند و شروع به بحث با آنها بکنند و این ساده ترین روش برای افزایش کامنت اینستاگرام است . همچنین برای اینکه یک پیج مناسب داشته باشید باید آن پیج را مدیریت کنید. برای مدیریت پیج اینستاگرام چگونه انجام می شود کلیک کنید.
مسابقه اینستاگرامی طراحی کنید
یکی از راه های ترغیب مخاطب برای کامنت گذاشتن و حتی بازدید از صفحه اینستاگرام شما برگزاری مسابقه است . البته طراحی مسابقه و نحوه برگزار کردن آن نیاز به کمی خلاقیت و خیال بافی دارد . باید از روش هایی که برای مخاطب جذاب است ، او را تشویق کنید که در مسابقه کسب و کاری شما شرکت کند و جایزه بگیرد.یک مسابقه برگزار کنید و به مخاطبان خود بگویید که برای شرکت در مسابقه باید هر روز زیر پستهای شما کامنت بگذارند یا از آنها بخواهید خودشان عکسی را منتشر کنند و برند شما را در آن تگ کنند.
انتشار ویدئو
همانطور که میدانید کاربران اینستاگرام میتوانند ویدئوهای ۱ دقیقهای به اشتراک بگذارند. تعداد افرادی که ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام را مشاهده میکنند، نسبت به سالهای گذشته بیش از۴۰% افزایش یافته است. ویدئو ها مخاطب را به شما پیوند میزنند. سعی کنید محتواهای ویدئویی جالب به اشتراک بگذارید و از کاربران بخواهید برای ویدئو کامنت گذاشته و دوستان خود را تگ کنند. سعی کنید حتما ویدئوهایی که منتشر می کنید جذاب باشند و قابلیت همه گیر شدن را داشته باشند. بهتر است در ویدئوهای اینستاگرام یک دمو از خدمات یا محصولات خود را منتشر کنید اما محتوای کامل را در سایت یا شبکه های اجتماعی دیگر بگذارید و از مخاطبان بخواهید تا برای اطلاعات بیشتر شما را در سایت یا دیگر شبکه های اجتماعی دنبال کنند.
هشتگ مرتبط استفاده کنید
هنگامی که محتوای خود را با هشتگهای مرتبط و محبوب اینستاگرام منتشر کنید، پستهای شما در جستجوی آن هشتگها و صفحه اکسپلور ظاهر میشوند.
وقتی محتوای شما در اکسپلور منتشر شود، به مخاطبان جدیدی میرسید و احتمال گرفتن کامنت برای پست شما افزایش مییابد.
پستهای با حداقل یک هشتگ، ۱۲ درصد بیشتر از پستهای دیگر دیده میشوند.
از هشتگهای معروف و محبوب در اینستاگرام برای افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید و در نهایت افزایش آگاهی باعث افزایش اینگیجمنت خواهد شد. سعی کنید از هشتگ های مربوط به موضوع پیج خود استفاده کنید تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید.
با این واقعیت کنار بیایید. سلفیها جذاب هستند. و شاید ندانید که، آنها برای استراتژی محتوای شما نیز مناسب هستند.
با تجزیه و تحلیل بیش از ۱ میلیون پست در اینستاگرام توسط انستیتوی فناوری جورجیا و مرکز تحقیقات یاهو مشخص شد که پستهایی با چهرههای انسانی ۳۲٪ احتمال کامنت گذاشتن و ۳۸٪ احتمال لایک کردن را افزایش میدهد.
عکسهای سلفی، عکسهای گروهی، و عکسهای صادقانه در اکانت خود منتشر کنید و ببینید مخاطبان شما سمت انسانی برند شما را نیز دوست دارند یا خیر.
به کامنتهای مخاطبان پاسخ دهید
پاسخ دادن به کامنتها به مخاطبان شما حس احترام میدهد. و شما در نظر آنها برندی به نظر میرسید که به مخاطبان و نظر آنها اهمیت میدهد.
علاوه بر این وقتی بقیه مخاطبان میبینند که شما به کامنتها پاسخ میدهید؛ ترغیب به نظر دادن و سوال پرسیدن از شما در کامنتها میشوند.
در نتیجه این کار باعث افزایش کامنت اینستاگرام شما خواهد شد.
از ایموجیهای مرتبط استفاده کنید تا کپشنهای شما چشمگیر شوند
در حالی که هشتگ برای جذب پست شما در جستجوها کمک میکند، ایموجیها نگاه مردم را به کپشنهای شما سوق میدهند.
توجه بیشتر به کپشنهای شما ممکن است به معنی جذابیت، کامنت و لایک بیشتر برای پست باشد.
هنگام استفاده از ایموجیها، مطمئن شوید که آنها برای آنچه مینویسید منطقی هستند و برای شرکت شما مناسب به نظر میرسند.
استفاده از دو تا سه ایموجی میتواند جذاب باشد، اما در استفاده از آنها افراط نکنید.
مداوم و منظم محتوا منتشر کنید
انتشار مداوم و منظم محتوا به معنی فعال بودن و ادیت بودن اکانت شماست.
و موجب افزایش فالوور برای شما خواهد شد. افزایش فالوور هم در نهایت افزایش کامنت و اینگیجمنت را به دنبال خواهد داشت.
اگر چندروز یک بار و نامرتب محتوا منتشر کنید؛ محتوای شما در فید بین انبوده محتواهای دیگر غرق خواهد شد و دیده نمیشود.
اگر به طور مرتب و در زمانهای بهینه روز محتوا منتشر کنید، تعداد بیشتری از افراد پستهای شما را مشاهده میکنند.
محتوای باکیفیت انتشار دهید
,کامنت اینستاگرام,افزایش کامنت در اینستاگرام,افزایش کامنت اینستاگرام,قیمت مدیریت پیج اینستاگرام,
Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.