یکی از مهم ترین ابزارها برای برقرار ارتباط با مخاطبین و بازاریابی کسب و کارها صفحه یا پیج اینستاگرام است. امروز با توجه به رشد فراگیر اینستاگرام در بین اقشار مختلف جامعه و حضور بیش از 30 درصد از جمعیت ایران در این شبکه اجتماعی ، مدیریت صحیح و اصولی پیج اینستاگرام به یکی از دغدغه های کاربران تبدیل شده است.
افراد و کسب و کارهای متفاوت با استفاده از اینستاگرام میتوانند مخاطبان هدفمند جذب کنند ، با مخاطبان خود در ارتباط باشند ، محصولات یا خدمات خود را معرفی کنند و از این طریق ضمن جلب اعتماد کاربران ، به اهداف تجاری خود هم برسند.
در حال حاضر اینستاگرام محل بسیار مناسبی برای بازاریابی محصولات و خدمات شرکت های شماست . از طرفی مدیریت پیج اینستاگرام نیاز به تخصص لازم دارد و شرکت ها با توجه به منابع موجود در شرکت خودشان با صرف هزینه زیاد می توانند به صورت تخصصی از این فضای مناسب استفاده کنند. دریافت بازخورد مثبت و عالی از اینستاگرام نیازمند تدوین استراتژی محتوای مناسب و تولید محتوای جذاب می باشد. در عین حال جذب مخاطب (فالوور) هدفمند برای کسب و کار شما نیازمند تخصص های لازم می باشد. همچنین تحلیل آماری اینستاگرام هم امری بسیار حیاتی می باشد.
نکات مهم در مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام
برای مدیریت صفحه اینستاگرام ، شما نیاز به تولید محتوای جذاب و کاربر پسند دارید. با انتشار منظم پست ها، استفاده از هشتگ های مناسب برای جذب مخاطب هدفمند و … دارید، که همین امر مدیریت صفحه اینستاگرام را برای بسیاری از کاربران سخت میکند.
برخی از مهم ترین نکات در مدیریت پیج اینستاگرام به شرح زیر است:
1. تولید محتوای بصری جذاب و حرفه ای
2. تولید محتوای متنی غنی و ارزشمند
3. شناخت مخاطب هدف و انتخاب هشتگ های مناسب
4. استفاده از روش های مختلف برای افزایش تعامل کاربران، لایک، بازدید ویدیو و کامنت کاربران با پیج اینستاگرام
5. استفاده از ابزارها و آمارهای اینستاگرام برای حداکثر کردن بازدهی صفحه
6. تعیین زمان مناسب انتشار پست با توجه به رفتار کاربران
7. پاسخ گویی منظم کامنت ها و دایرکت ها
8. استفاده از تمام پتانسیل های موجود برای قرار گرفتن پست در صفحه اکسپلور اینستاگرام
9. افزایش فالوورهای هدفمند و باکیفیت
تولید محتوا در اینستاگرام
در اینستاگرام محتوای بصری (عکس و ویدیو) یکی از تعیین کننده ترین فاکتورها است . در کنار محتوای بصری انتخاب متن (کپشن مناسب) و در ادامه انتخاب مناسب ترین هشتگ ها فاکتور ها و عوامل تاثیر گذار بعدی هستند.
هشتگ ها یکی از مهم ترین راه ها برای جذب مخاطب هستند و محتوای جذاب باعث ماندگاری کاربران در صفحه و افزایش فالوور هدفمند خواهد شد. بنابراین تولید حرفه ای پست اینستاگرام از مهم ترین موارد در افزایش فالوور و تعامل مخاطبان با صفحه است.
مدیریت پیج اینستاگرام به صورت حرفه ای
ما در تیم طراحی سایت اینستامارکت ایران با استفاده از متخصصانی در حوزه های گرافیک ، تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی ، برای افزایش راندمان صفحه اینستاگرام شما و جذب مخاطب از طریق این شبکه در کنار شما هستیم.
ادمین اختصاصی | |
طراحی قالب و واترمارک اختصاصی برای پست ها به منظور ایجاد برندینگ | 3 قاب و واترمارک مخصوص |
تولید محتوا موازی با عملکرد وبسایت و شبکه های اجتماعی لینکداین و آپارات | |
بارگذاری استوری با عناوین هایلایت ها مانند (مشتریان راضی) (پرفروشترین اجناس هفته) و... جهت جلب اعتماد بیشتر کاربران | 50 تا 80 استوری در ماه |
ایجاد نظرسنجی و پرسش و پاسخ هم در استوری هم در پست ها برای تعامل با کاربران | 2 بار درماه |
آنالیز پیج های رقبا و ایجاد وجه تشابه و وجه تمایز در پست ها | |
شناسایی و به کارگیری هشتک های پربازده در زمینه کاری و هدایت کاربر به هایلایترها | |
تولید ویدئو کلیپ 1 دقیقه ای با دریافت محتوا از شما | هر ماه 1 کلیپ |
برگذاری یک مسابقه در هر 3 ماه برای بالا بردن تعداد منشن ، شات و تگ در پست کاربران | هر 3 ماه 1 بار |
طراحی بنر مناسب ها ویژه برند شما برای استفاده در پست در روز مناسبت ها | به تعداد تمام مناسبت ها |
تبلیغات در 10 پیج پربازده به صورت استوری و پست های یک روزه بعد از 3 ماه | 2 بار در مدت 6 ماه |
تدوین استراتژی محتوا برمبنای آمارهای رسمی اینستاگرام در پیج های بیزنس | |
ایجاد تعامل با صفحات مشابه و کاربران (کامنت ، تگ ، در زیر پست های کاربران) | |
جذب فالوور هدفمند | |
ارائه گزارش ماهانه از رشد و مشارکت و فعالیت های انجام شده روی صفحه اینستاگرام |
,مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام, مدیریت پیج اینستاگرام, راه اندازی پیج اینساتگرام , مدیریت پیج توسط ادمین اختصاصی,مدیریت صفحه اینستاگرام,تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام,هزینه ادمین اینستاگرام,ادمین اینستاگرام,