ویو اینستاگرام(view) ، یا همان بازدید اینستاگرامکه مربوط به پستهای ویدیویی در اینستاگرامه نمایانگر تعداد افرادی هست که از آن ویدیو کلیپ در اینستاگرام بازدید کردن. البته در استوری و لایو هم تعداد ویو قابل اهمیت هست.
شما با استفاده از این عدد و آمار مربوط به ویدئو استوری و لایو اینستاگرامتون به راحتی متوجه خواهید شد که کدوم پست شما جذابیت بیشتری داشته و توجه افراد بیشتری رو به خودش جلب کرده بنابراین میتونید بیشتر تمرکزتون رو روی پست های مشابه اون قرار بدید. حال را های زیادی برای افزایش ویو اینستاگرام پستتون وجود دارد که شما به راحتی می توانید در اینستاگرام دیده شوید.افزایش بازدید پست اینستا، ایمپرشن (Impression) ویدیو شما نیز افزایش یافته و به رفتن به اکسپلور پست کمک می کند. جذب افراد بیشتر ینی هرچه بیشتر دیده شدن.ما در این مقاله آموزش افزایش ویو در اینستاگرام را به شما توضیح می دهیم که با چند کار ساده به راحتی می توانید بهترین بازخورد از اینستاگرام را بگیر و باعث رشد کسب و کار اینستاگرامی خود شوید.
چرا تعداد ویو یا همان بازدید ویدیوی اینستاگرام من کم است؟
کاهش ویو اینستاگرام دلایل مختلفی میتواند داشته باشد . اینکه موضوع و حوزه ای که انتخاب کردید خیلی جذاب نیست و مخاطب زیادی ندارد ، یا این که تولید محتوایی که کردید ظاهر گرافیکی مناسبی ندارد. همچنین استفاده نامناسب از هشنگ ها ، فعال نبودن در ساعات طلایی اینستاگرام از جمله بخشی از دلایلی میتواند باشد که ویو شما کاهش پیدا کند.
راه های افزایش ویو اینستاگرام
1 . انتخاب حوزه پرمخاطب
همونطور که می دونید بیشتر کاربران اینستاگرام به دنبال موضوعات جالب و تفریحی و سرگرم کننده هستن پس سعی کنید بیشتر در این حوزه فعالیت کنید و یا اگه در حوزه های آموزشی مختلف فعالیت می کنید هم سعی کنید ویدیو های شما علاوه بر بار آموزشی که دارن حتما کمی شوخی و سرگرمی هم چاشنی کارتون بکنید، قطعا تاثیر بسیار زیادی در افزایش ویو اینستاگرامخواهد داشت. کاربران امروزی علاقه چندانی به پستهای خیلی خشک و جدی ندارن بویژه کاربران اینستاگرام. بیشتر افرادی که در اینستاگرام فعالیت میکنن بیشتر به دنبال پستها و پیج های سرگرم کننده هستن.
2 . افزایش ویو اینستاگرام با استفاده از هشتگ #
اینستاگرام مانند توییتر به شدت به استفاده از هشتگ ها وابسته هست. با استفاده از هشتگ خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید و جذب مشتریان بالقوه را افزایش دهید که هر کدام از این موارد منافع بیشتری را برای کسب و کار اینستاگرامی شما فراهم می کند. هشتگ ها فقط برای عکس ها و استوری های شما نیست شما می توانید از آنها برای ویدیوهای خود استفاده کنید.به طور کلی هشتگ هایی که استفاده می کنید باید به اندازه ای محبوب باشند که توسط کاربران اینستاگرام جستجو شوند و همچنین باید به اندازه ای مشخص باشند که شما را به مشتریان مورد هدف خود برسانند. علاوه بر این اگر شما موقعیت مکانی اینستاگرام خود را در هشتگ ها قرار دهید کسب و کارتان بیشتر قابل مشاهده خواهد بود.
در انتخاب هشتگ ها:
به هیچ عنوان از هشتگ غیر مرتبط استفاده نکنید.
در انتخاب هشتگ ها به اندازه کافی وسواس به خرج بدهید.
در هشتگ های چند کلمه ای حتما از آندرلاین ( _ ) بین کلمات استفاده کنید.
اگر پیج تجاری و فروشگاهی دارید حتما از نام شهر خود در هشتگ ها استفاده کنید.
هشتگ های رقبای شما هم میتواند گزینه مناسبی باشد.
3 . برای افزایش ویو ویدیو اینستاگرام از استوری و بومرنگ استفاده کنید
سعی کنید به استراتژی بازاریابی ویدیویی اینستاگرام استوری یا بومرنگ های اینستاگرام اضافه کنید. بومرنگها محتواهای شما را برای کاربران چشمگیر و لذت بخش می کند. درست است که ویدیوها در استوری های اینستاگرام کوتاه مدت هستند اما به شما این امکان را می دهد تا تجربه های مختلفی را بدست آورید.در استوری راحتتر میتوانید با مخاطب تعامل کنید و حتما از قابلیتهای استوری مثل نظرسنجی یا پرسش و پاسخ آن استفاده کنید. فقط دقت کنید که بیش از حد اینکار را انجام ندهید، وگرنه نه تنها باعث افزایش بازدید استوری شما نمیشود، بلکه بازدید استوری را کاهش میدهد.
4 .ویدئو های قابل اشتراک بسازید
اگر شما محتوایی ایجاد کنید که به راحتی برای اکثر رده های سنی قابل پخش و اشتراک گذاری باشند و مهم تر از آن محتوا جالب و سرگرم کننده نیز داشته باشد خب طبیعی است که که فالورهای شخص مقابل نیز بخواهند آن را نیز مجددا به اشتراک بگذارند و به همین راحتی می توانید بازدید و ویو خود را افزایش دهید.همچنین سعی کنید کاور مناسبی برای وییدوتان بسازید ، منظور از کاور همین عکسی هست که قبل از پخش شدن ویدیو دیده میشود، که در زمان انتشار ویدیو در اینستاگرام قابل تنظیم هست، میبینید چقدر جذاب و کاملا گویاست، در نگاه اول کاربر متوجه میشه که هر کدوم از این ویدیو ها در مورد چه چیزی هستند.
5 . توضیحات بهینه برای ویدئو بنویسید
اینستاگرام پلتفرمی است که همه چیز در قالب تصاویر و ویدیوها بیان می شود. با این حال یک اشتباه رایج که مشاهده می شود این است که برخی از کاربران از هیچ توضیحی استفاده نمی کنند. این مسئله در فیلم های ویدیویی بسیار مهم هستند. در واقع توضیحات می تواند کاربران را متقاعد کند که ویدیو را تماشا کنند اما توضیحات شما باید به اندازه ای باشد تا کاربران را جذب کنند و احساس کنند که نیاز دارند ویدیو را تماشا کنند. اگر توضیحات شما طولانی است از گزینه See More استفاده کنید. از هشتگ ها برای مشارکت بیشتر استفاده کنید و کاربران مرتبط را منشن کنید.طبق گفته کارشناسان و متخصصین این حوزه، اگر کپشن طولانی باشد، اکثر مخاطبان آن را نمیخوانند و به همین دلیل اگر حرف مفیدی هم در آن بین گفته شود مورد بیتوجهی قرار میگیرد، به جای استفاده از کپشن طولانی، از عکس نوشته به صورت اسلایدی استفاده کنید.
6 . موقعیت مکانی مشخص کنید.
یکی دیگر از روش های ساده اما کاربردی در جهت افزایش ویو اینستاگرام، استفاده از موقعیت مکانی یا همان (Location) است. همانند هشتگ، در زمان مرور پست هایی که توسط منتشر کننده موقعیت گذاری شده، تصویر شاخصی شامل استوری هایی که از یک موقعیت مکانی در آنها استفاده شده، قابل روئیت می باشد.بسیاری از کاربران اینستاگرام، تمایل دارند تا پست های بر اساس موقعیت جغرافیایی را مرور و استوری های مرتبط با آن لوکیشن خاص را نیز مشاهده نمایند. استفاده از Location نیز می تواند به افزایش بازدید استوریشما کمک نماید. قرار دادن موقعیت مکانی باعث میشود که افرادی که از موقعیت مکانی جستجو میکنند یا در نزدیکی موقعیت مکانی شما باشند بتوانند پست شما را ببینند و باعث افزایش بازدید از پست شما میشوند.
7 . با پیجهای مرتبط تعامل داشته باشید.
یکی دیگر از فاکتورهایی که میتواند در جذب مخاطبان تاثیرگذار باشد، تعامل با پیجهای مرتبط با حوزه کاری خودتان است. پیجهای مرتبط را فالو کنید، پستهای آنها را لایک کنید و گاهی برای آنها کامنت بگذارید تا آنها هم برای شما اینکار را انجام دهند و این امر باعث میشود تا مخاطبانی که پیج مورد نظر را دنبال میکنند، شما را ببینند و با شما آشنا شوند.
8 . از مخاطبان خود بخواهید که پست شما را لایک کنند و کامنت بگذارند.
بعد از اینکه محتوای خود را منتشر کردید در انتهای محتوای خود از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند و پست شما را لایک کنند. حتی گاهی اوقات پست سوال یا نظرسنجی آماده کنید و از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند. ایجاد تعامل با مخاطبان میتواند تاثیر زیادی در افزایش بازدید پیج اینستاگرام شما داشته باشد.
9 . از فالورهایتان بخواهید که دوستانشان را تگ کنند
در خواست برای تگ کردن دوستان، یک راه مناسب برای افزایش تعداد لایک است. برای مثال شما می توانید سوالی را مطرح کنید و از دیگران بخواهید دوستانشان را هم تگ کنند، تا افراد بیشتری پاسخگوی سوال باشند. یا می توانید بگویید هر کسی سه نفر از دوستانش را در زیر پست تگ کند و شما به قید قرعه به یکی از آنها جایزه می دهید.
10 . پست های اینستاگرامی خود را در دیگر شبکه های اجتماعی منتشر نمایید
اگر در دیگر شبکه های اجتماعی عضو هستید، حتماً آدرس اینستای خود را در آنها وارد کنید. با این روش افراد در شبکه های اجتماعی دیگر، شما را در اینستاگرام پیدا کرده و لایک می کنند.
,افزایش ویو در اینستاگرام,بالا بردن ویو در اینستاگرام,ویو اینستا,ویو اینستاگرام,ویو پست اینستاگرام,بازدید اینستاگر
ام,بازدید کنندگان ویدیو در اینستاگرام,
Read 3536 times
Leave a comment
Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.