افزایش ویو

Rate this item
(1 Vote)

افزایش ویو اینستاگرام

ویو اینستاگرام (view) ، یا همان بازدید اینستاگرام که مربوط به پست‌های ویدیویی در اینستاگرامه نمایانگر تعداد افرادی هست که از آن ویدیو کلیپ در اینستاگرام بازدید کردن. البته در استوری و لایو هم تعداد ویو قابل اهمیت هست.

شما با استفاده از این عدد و آمار مربوط به ویدئو استوری و لایو اینستاگرامتون به راحتی متوجه خواهید شد که کدوم پست شما جذابیت بیشتری داشته و توجه افراد بیشتری رو به خودش جلب کرده بنابراین میتونید بیشتر تمرکزتون رو روی پست های مشابه اون قرار بدید.

پنل هایبازدید ویدئو و لایو اینستاگرام

خرید 50k بازدید ویدئو

خرید 50k بازدید ویدئو

قیمت 50/000 تومان
خرید 40k بازدید ویدئو

خرید 40k بازدید ویدئو

قیمت 40/000 تومان
خرید 30k بازدید ویدئو

خرید 30k بازدید ویدئو

قیمت 30/000 تومان
خرید 20k بازدید ویدئو

خرید 20k بازدید ویدئو

قیمت 20/000 تومان
خرید 10k بازدید ویدئو

خرید 10k بازدید ویدئو

قیمت 10/000 تومان
خرید 5k بازدید ویدئو

خرید 5k بازدید ویدئو

قیمت 5/000 تومان
خرید 500k بازدید ویدئو

خرید 500k بازدید ویدئو

قیمت 400/000 تومان
خرید 300k بازدید ویدئو

خرید 300k بازدید ویدئو

قیمت 250/000 تومان
خرید 200k بازدید ویدئو

خرید 200k بازدید ویدئو

قیمت 170/000 تومان
خرید 100k بازدید ویدئو

خرید 100k بازدید ویدئو

قیمت 90/000 تومان

پنل های بازدید استوری و نظر سنجی اینستاگرام

خرید 300 بازدید استوری

خرید 300 بازدید استوری

قیمت 25/000 تومان
خرید 200 بازدید استوری

خرید 200 بازدید استوری

قیمت 18/000 تومان
خرید 100 بازدید استوری

خرید 100 بازدید استوری

قیمت 9/000 تومان
خرید 50 بازدید استوری

خرید 50 بازدید استوری

قیمت 4/500 تومان
خرید 20 بازدید استوری

خرید 20 بازدید استوری

قیمت 2/000 تومان
خرید 2000 بازدید استوری

خرید 2000 بازدید استوری

قیمت 150/000 تومان
خرید 1000 بازدید استوری

خرید 1000 بازدید استوری

قیمت 80/000 تومان
خرید 500 بازدید استوری

خرید 500 بازدید استوری

قیمت 41/000 تومان
خرید 400 بازدید استوری

خرید 400 بازدید استوری

قیمت 34/000 تومان

انتخاب حوزه پرمخاطب

همونطور که می دونید بیشتر کاربران اینستاگرام به دنبال موضوعات جالب و تفریحی و سرگرم کننده هستن پس سعی کنید بیشتر در این حوزه فعالیت کنید و یا اگه در حوزه های آموزشی مختلف فعالیت می کنید هم سعی کنید ویدیو های شما علاوه بر بار آموزشی که دارن حتما کمی شوخی و سرگرمی هم چاشنی کارتون بکنید، قطعا تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. کاربران امروزی علاقه چندانی به پستهای خیلی خشک و جدی ندارن بویژه کاربران اینستاگرام. بیشتر افرادی که در اینستاگرام فعالیت میکنن بیشتر به دنبال پستها و پیج های سرگرم کننده هستن.

استفاده از هشتگ(#)

اینستاگرام مانند توییتر به شدت به استفاده از هشتگ ها وابسته هست. با استفاده از هشتگ خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید و جذب مشتریان بالقوه را افزایش دهید که هر کدام از این موارد منافع بیشتری را برای کسب و کار شما فراهم می کند. هشتگ ها فقط برای عکس ها و استوری های شما نیست شما می توانید از آنها برای ویدیوهای خود استفاده کنید.به طور کلی هشتگ هایی که استفاده می کنید باید به اندازه ای محبوب باشند که توسط کاربران اینستاگرام جستجو شوند و همچنین باید به اندازه ای مشخص باشند که شما را به مشتریان مورد هدف خود برسانند. علاوه بر این اگر شما موقعیت مکانی خود را در هشتگ ها قرار دهید کسب و کارتان بیشتر قابل مشاهده خواهد بود. 

در انتخاب هشتگ ها:

به هیچ عنوان از هشتگ غیر مرتبط استفاده نکنید.

در انتخاب هشتگ ها به اندازه کافی وسواس به خرج بدهید.

در هشتگ های چند کلمه ای حتما از آندرلاین ( _ ) بین کلمات استفاده کنید.

اگر پیج تجاری و فروشگاهی دارید حتما از نام شهر خود در هشتگ ها استفاده کنید.

هشتگ های رقبای شما هم میتواند گزینه مناسبی باشد.

برای افزایش ویو ویدیو اینستاگرام از استوری و بومرنگ استفاده کنید

سعی کنید به استراتژی بازاریابی ویدیویی اینستاگرام استوری یا بومرنگ های اینستاگرام اضافه کنید. بومرنگ ها محتواهای شما را برای کاربران چشمگیر و لذت بخش می کند. درست است که ویدیوها در استوری های اینستاگرام کوتاه مدت هستند اما به شما این امکان را می دهد تا تجربه های مختلفی را بدست آورید.

ویدئو های قابل اشتراک بسازید

اگر شما محتوایی ایجاد کنید که به راحتی برای اکثر رده های سنی قابل پخش و اشتراک گذاری باشند و مهم تر از آن محتوا جالب و سرگرم کننده نیز داشته باشد خب طبیعی است که که فالورهای شخص مقابل نیز بخواهند آن را نیز مجددا به اشتراک بگذارند و به همین راحتی می توانید بازدید و ویو خود را افزایش دهید.

توضیحات بهینه برای ویدئو بنویسید

اینستاگرام پلتفرمی است که همه چیز در قالب تصاویر و ویدیوها بیان می شود. با این حال یک اشتباه رایج که مشاهده می شود این است که برخی از کاربران از هیچ توضیحی استفاده نمی کنند. این مسئله در فیلم های ویدیویی بسیار مهم هستند. در واقع توضیحات می تواند کاربران را متقاعد کند که ویدیو را تماشا کنند اما توضیحات شما باید به اندازه ای باشد تا کاربران را جذب کنند و احساس کنند که نیاز دارند ویدیو را تماشا کنند. اگر توضیحات شما طولانی است از گزینه See More  استفاده کنید. از هشتگ ها برای مشارکت بیشتر استفاده کنید و کاربران مرتبط را منشن کنید.

استفاده از لوکیشن

یکی دیگر از روش های ساده اما کاربردی در جهت افزایش بازدید استوری اینستاگرام، استفاده از موقعیت مکانی یا همان (Location) است. همانند هشتگ، در زمان مرور پست هایی که توسط منتشر کننده موقعیت گذاری شده، تصویر شاخصی شامل استوری هایی که از یک موقعیت مکانی در آنها استفاده شده، قابل روئیت می باشد.بسیاری از کاربران اینستاگرام، تمایل دارند تا پست های بر اساس موقعیت جغرافیایی را مرور و استوری های مرتبط با آن لوکیشن خاص را نیز مشاهده نمایند. استفاده از Location نیز می تواند به افزایش بازدید استوری شما کمک نماید.

,افزایش ویو در اینستاگرام,بالا بردن ویو در اینستاگرام,ویو اینستا,ویو اینستاگرام,ویو پست اینستاگرام,بازدید اینستاگرام,بازدید کنندگان ویدیو در اینستاگرام,

 

Read 934 times

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

اگر به دنبال فالوور واقعی هستید و نمی‌خواهید که از فالوور تقلبی استفاده کنید، بهتر است از ربات هوشمند اینستاگرام استفاده کنید.
۱. افزایش چشمگیر فالوور واقعی

۲. ارسال پست‌های زمان‌بندی شده:

۳. حذف نظرات توهین‌آمیز:

۴. ارسال خودکار پیغام به دایرکت:

۵. رصد کردن گزارشات:
 
 
 
 

 
پشتیبانی تلفنی 24 ساعته : 02128427086 - 01154233545
طراحی شده توسط تیم دیتادیزاین
....
....
....
info [at] datadesign . ir