خدمات توییتر

خدمات توییتر (0)

خدمات توییتر

هر کجا که بحث اینترنت و سایت‌های مشهور اینترنتی باشد، احتمالاً نامی از Twitter می‌شنوید. توییتر (Twitter) یک خبرگزاری آنلاین و یک شبکه اجتماعی است که مردم پیام‌های کوتاه را به عنوان یک توییت (Tweet) ارسال می‌کنند و آن را به عنوان راه برقراری ارتباط به کار می‌برند. فرایند توییت کردن شامل ارسال پیامهای کوتاه در یک پلتفرم عمومی است که افراد مختلف آن را دیده و از آن به عنوان یک مطلب مفید استفاده می‌کنند. حتی در برخی از وبسایت ها از توییتر و توییت کردن به عنوان یک نوع میکروبلاگینگ یاد می‌شود که محتوای کوتاه و دارای معنی ارسال می‌شود.شاید هیچ کس باور نمی‌کرد سایتی که تنها یک کار ساده انجام می‌دهد، چنین طرفدار پیدا کند به طوریکه سیاستمداران، ثروتمندان، مشاهیر، کمپانی‌ها و هر کس که نان ارتباط با مخاطب را می‌خورد اعلام کند که در سایت توئیتر یک اکانت ایجاد کرده است!

کاربرانی که در توییتر ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند توییت ارسال کنند، بازتوییت کنند و همچنین آن هارا لایک کنند اما کاربران ثبت نام نشده فقط می‌توانند توییت هارا مشاهده کنند. همچنین کاربران می‌توانند از طریق وبگاه توییتر، پیامک یا نرم‌افزار کاربردی تلفن همراه به توییتر دسترسی داشته باشند. همچنین جالب است بدانیم که رئیس‌جمهور ایران و وزیر امور خارجه و بسیاری دیگر از مقامات و سیاستمداران ایرانی و خارجی در توییتر، حساب‌های کاربری فعال دارند. می‌توان؛ گفت مشهورترین آن‌ها ترامپ است که از شروع دوره ریاست جمهوری خود نشان داد به توییتر علاقه خاصی دارد.

 

توئیتر چیست و چه کاربردی دارد

 توییتر برای افراد مختلف کاربردهای متفاوتی دارد، به نوعی کاراگاه گجت سوشال مدیاهاست، به عنوان مثال خانواده‌ای را تصور کنید که اعضای آن از نظر جغرافیایی پراکنده هستند، این خانواده می‌توانند از توییتر به عنوان راهی  برای مطلع شدن از احوال هم استفاده کنند یا شاید گروهی از دوستان، اتفاقات روزمره‌ای که در زندگی‌شان صورت می‌پذیرد را با هم به اشتراک می‌گذارند. توییتر به‌عنوان یک میکروبلاگ شروع به کار کرد، اما به‌عنوان یک راه ساده برای تایپ سریع اتفاقات در حال رخ دادن رشد کرد، بر این اساس، توییتر چیزی بین یک میکروبلاگ و پیام‌رسان جمعی و فوری است. فرقی نمی‌کند در خیابان باشید و بخواهید اتفاقی را به گوش عده‌ای برسانید، یا بخواهید برای رویدادی که توسط برند شما تدارک دیده‌شده، افراد را جذب کنید. توییتر یک ابزار برای ارتباط سریع با گروه‌های مختلف از جامعه است، ارتباطی کوتاه، با جزییات و فکر شده چون می‌دانید مخاطبی که شما را دنبال می‌کند حتماً در مورد توییت‌های شما فکر می‌کند. 

 

شرکت توئیتر تا چه اندازه موفق بوده است؟ | آمار و ارقام توییتر

توییتر با شعار «چه کار می‌کنید؟» (به انگلیسی: ?What are you doing) پا به میدان وب ۲٫۰ گذاشت امّا در نوامبر سال ۲۰۰۹ میلادی این شعار به «چه چیزی در حال رخ دادن است؟» (به انگلیسی: ?What's happening) تغییر کرد. یکی از ویژگی‌های توییتر محدود بودن به تایپ تنها ۲۸۰ کاراکتر است. این دو شناسه به قدری نو بود که به سرعت در بین کاربران اینترنت به محبوبیّت رسید.

آماری که در زیر مشاهده میکنید نشان دهنده این است که شما تا چه حد میتوانید روی توییتر به عنوان یک مکان تبلیغاتی و فضایی برای دیده شدن حساب باز کرده و این شبکه اجتماعی محبوب تا چه اندازه ارزش هزینه کردن و زمان گذاشتن را دارد

سال ۲۰۰۸، سال توییتر بود. بر اساس آمار comScore، تعداد بازدیدکننده‌های آمریکایی این سایت در ماه اکتبر به ۱/۴۵ میلیون نفر رسید. این در حالی بود که آمار بازدید جهانی این سایت در ماه سپتامبر، ۵/۶ میلیون نفر بود.

در سال ۲۰۰۸، تعداد بازدیدکنندگان سایت توییتر، ۱۶ برابر شد. توجه داشته باشید که این آمار صرفا مربوط به بازدید از خود سایت توییتر است و اگر آمار مربوط به توییت‌های درج شده در سایت‌ها و یا به عمل آماده با برنامه‌های دسکتاپ را در نظر بگیریم، به آمار بسیار بالاتری می‌رسیم. سال قبل تعداد توییت‌های انجام شده، از مرز یک میلیارد گذشت.

چند روز پیش اعلام شد که برای اولین بار تعداد بازدید از سایت توییتر از سایت دیگ هم پیشی گرفته است.

پس از راه اندازی توییتر سه سال و دو ماه و یک روز طول کشید تا یک میلیاردمین توییت ارسال شود حال آنکه در حال حاضر در هر هفته یک میلیارد توییت توسط کاربران ارسال می شود.

رکورد توییت در هر ثانیه در سال ۲۰۰۹ و در هنگام شنیدن خبر مرگ مایکل جکسون ۴۵۶ توییت در ثانیه بود در صورتی که این رکورد با رشدی باورنکردنی در شب سال نو میلادی با ۶۹۳۹ توییت در هر ثانیه در ژاپن شکسته شد.

پس با توجه به چنین اعداد و آمار درخشانی بی‌جهت نیست که ارزش مادی توییتر بسیار بالا رفته باشد. گفته می‌شود که به تازگی فیس‌بوک، نیم میلیارد دلار برای خرید توییتر پیشنهاد کرده است.

چگونه توییتر بسیار محبوب است؟

 کاربران در این شبکه اجتماعی می‌توانند به راحتی صدها و حتی هزاران نفر از کاربران دیگر را پیدا کرده و مطالب آنها را مطالعه کنند. این وضعیت برای دنیای مدرن که با کمبود زمان مواجه است، ایده آل محسوب می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد توییتر، انتخاب اندازه پیام به شکل هدفمند است تا از انتشار محتوای غیر جذاب جلوگیری شود. کلیه توئیت های منتشر شده در این شبکه اجتماعی باید از ۲۸۰ کاراکتر کمتر باشند و این باعث می‌شود که این نوشته‌ها بیشتر متمرکز و حاوی اطلاعات اصلی باشد. بنابراین، کاربران بدون اینکه زحمت زیادی به خود بدهند، می‌توانند مطالب مختصر و مفید را در کمترین زمان ممکن پیدا کند. این محدودیت در اندازه پیام، توییتر را به یک ابزار اجتماعی بسیار محبوب تبدیل کرده است. امروزه می‌بینیم که افراد مختلف در کشورهای جنوب شرق آسیا، از این طریق به خانواده‌های خود در سایر کشورها خبر می‌دهند و در مورد اتفاقات مختلف مانند زلزله و سیل اطلاع‌رسانی می‌کند. حتی افرادی هستند که تجربیات خود در جنگ‌های افغانستان یا سایر جدال‌های جهانی را از طریق توییتر منتشر می‌کند.

چطور میتوانیم در توییتر فالوور جذب کنیم؟

ارسال توییت توسط افراد مختلف جامعه می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. برخی از آنها برای جلب توجه دیگران، برخی برای اطلاع‌رسانی کارها و فعالیت‌های خود، برخی برای نشان دادن اخبار مربوط به یک حادثه و برخی نیز برای تبلیغات در مورد یک محصول یا یک خدمات از تولید استفاده می‌کنند. همانطور که عنوان شد، استفاده از توئیتر یک نوع میکروبلاگینگ محسوب می‌شود که باید برای مخاطب ساز شده و جذابیت کافی داشته باشد. هرچه محتوای یک توییت جذاب‌تر باشد، احتمال جذب کاربران در آن بیشتر و تعداد فالوور آن صفحه کاربری بیشتر می‌شود.

روش های بازاریابی و کسب درآمد از توییتر

هر کدام از شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب، فیسبوک و اینستاگرام، که امکان ارتباط بین افراد مختلف و تعامل بین آنها را فراهم کند، می‌تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی به کار گرفته شود. مهم‌ترین نکته در بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ، استفاده از بستر اینترنت برای معرفی یک محصول و خدمات است. حال اگر یک پلت‌فرم بتواند این بستر را به شکل مناسبی فراهم کند، ابزار خوبی برای تبلیغات اینترنتی محسوب می‌شود. با توجه به اینکه تعداد کاربران توییتر سالانه افزایش می‌یابند استفاده از آن در بازاریابی به راحتی قابل تصور است.

یکی دیگر از کاربردهای توییتر استفاده از آن در دیجیتال مارکتینگ است. توییتر علاوه بر اینکه خود درازای مبلغی توییت‌ها را به مخاطبان هدف‌گذاری شده نمایش می‌دهد، پایگاهی برای جذب مخاطب توسط محتوا هم هست. محتوای درجه‌یک مخاطبین درجه‌یک را جذب می‌کند و محبوبیت را افزایش می‌دهد. بنابراین توییتر بستری مناسب برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی فراهم آورده که در آن می‌توان به‌طور مستقیم از سلبریتی‌ها و افراد محبوب کمک گرفت و پیام خود را از زبان آن‌ها و با ادبیات مناسب  به مخاطبان رساند. نکته قابل‌توجه در توییتر این است که، بسیاری از سلبریتی‌ها و سیاستمداران نسبت به کاربران عادی، دنبال کنندگان کمتری دارند و این برای فعالان دیجیتال مارکتینگ فرصتی را ایجاد می‌کند تا با هزینه‌ای کم، محتوای باکیفیت و منحصربه‌فرد مخاطبان بسیاری را جذب نمایند، البته بهتر است محتوای تولیدشده توسط  یک فرد متخصص در زمینه توییتر تولید و نشر یابد. به‌طور مثال بازیگری با 50هزار فالوور برای تبلیغ یک برند در توییتر خود بابت یک توییت 5 میلیون تومان دریافت می‌کند، ولی کاربری معمولی، با 80هزار فالوور، با مبلغی کمتر از یک دهم مبلغ درخواستی بازیگر، سه توییت تبلیغاتی برای شما می‌نویسد که به‌واسطه‌ی قلم خاص خود مخاطبان بیشتری را در برمی‌گیرد.

خرید لایک توییتر چه کاربردی دارد ؟

محبوب بودن بزرگترین دلیل برای پیگیری صفحه شما توسط کاربران توییتر می باشد. هر چقدر توییت های شما لایک بیشتری بگیرید امکان جذب فالوور های شما افزایش پیدا میکند. با خرید لایک توییتر به دیگران نشان میدهید که چقدر محبوب هستید. تنها داشتن فالوور شما را یاری نمیکند. شما میتوانید یک میلیون فالوور در حساب توییتر خود داشته باشید ولی وقتی تعداد لایک های شما کم است، قطعا پیشرفتی نخواهید کرد.

 خرید لایک توییتر

اگر به دنبال فالوور واقعی هستید و نمی‌خواهید که از فالوور تقلبی استفاده کنید، بهتر است از ربات هوشمند اینستاگرام استفاده کنید.
۱. افزایش چشمگیر فالوور واقعی

۲. ارسال پست‌های زمان‌بندی شده:

۳. حذف نظرات توهین‌آمیز:

۴. ارسال خودکار پیغام به دایرکت:

۵. رصد کردن گزارشات:
 
 
 
 

 
پشتیبانی تلفنی 24 ساعته : 02128427086 - 01154233545
طراحی شده توسط تیم دیتادیزاین
....
....
....
info [at] datadesign . ir